Skocz do zawartości

7711 numery silnika - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znajomy mojego wujka ma zetora 7711 czyli ten model co mój ale kabina innego typu. Problem jest taki że przy tegorocznym płaceniu OC zobaczył że jest napisane 7211.1 a w dowodzie ma 7711.2. Pojemność w dowodzie ma wpisaną 3595 - czyli wychodzi na to że 3.6 jak w 7211. Szukaliśmy oznaczeń silnika i nic nie znaleźliśmy oprócz nadlewu po prawej stronie niedaleko tego zaworu od powietrza gdzie widnieje "1177" i to wszystko.

 

Kupiony mniej wiecej w tych czasach co nasz zetorek. Z tego co mówił też kupiony był jako nowy. Spotkał sie ktoś kiedyś z czyms takim? Czy to tylko urzednik wypisujący dowód pomylił pojemnność? Ciaga podobne maszyny jak u nas więc moc raczej ta sama. Tylko czemu nie ma nic oprócz 1177 na bloku?

Opublikowano (edytowane)

Jest jakaś możliwość rozróżnić z zewnątrz silnik z 72 od 77? Pomijając oznakowanie typu wymienionego wyżej "1177"? Czy może po numerze silnika jakoś to w tamtych czasach robili - bo skąd by wzieli ta pojemność 3.6 zamiast 3.9?

 

 

Dzwonił że wymył dokładnie silnik i znalazł gdzieś te 7701 troche dalej od numerów. Czyli chyba ten problem rozwiązany ale mnie jeszcze zastanawia skąd przy rejestracji wzieli tą pojemność 3595 :ph34r:

Edytowane przez C-S-R
Opublikowano

Pewnie jak zauważyłeś w pierwszym poście już właśnie o tym napisałem że 7211 ma 3.6 ale czemu tak wpisali znajomemu w dowodzie od 7711 to jest zagadka.

 

Czy po numerach silnika czy jak? Bo ubezpieczenia też mu przychodzi że 7211.2

Opublikowano

Zwykła pomyłka. Tata w pierwszym dowodzie od 5211 miał wpisaną pojemność coś około 5200... Trzeba pilnować tego co jest wpisane na kwicie od OC (musi być to co w dowodzie) bo mogą być problemy...

Opublikowano

Urzędasy w wydziale komunikacji wpisują różniste cuda w dowody rejestracyjne. Przy jednym ciągniku mam wpisane 0 (zero) przy masa pojazdu:P. O tym, że źle przepisane z homologacji dodatkowo od innego modelu to norma. Mylą silniki, dpm, masy całkowite, masy ciągniętej przyczepy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v