Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeden z tych Ciagników jest robiony na podzespołach zetora i to napisałem na mojej stronce . I nie jest to z nikąd wyprute a wszystko było nowe przywożone ze Słowacji . To był komplet czyli kabina, maska całe wnętrze , instalacja elektryczna oraz rozdzielacz hydrauliki i dolny wydech .

Opublikowano

A co do wyjących mostów i zwolnic to niestety nadal wyją bo nie wiele można z tym zrobić . Trzeba by dorabiać inne koła o łukowym zazębieniu ale to są niestety koszty których chyba nikt nie zapłaci. Jedyne co można zrobić to do zwolnic wlać olej "Transol" Albo inny o dużej gęstości . Można tez wlać do skrzyni ale jeśli używa sie przyczep samowyładowczych to pompa może mieć problem i trwałość niestety leci w dół :D

Opublikowano
no i tu sie nie zgodze załatwcie sobie zwolnice z 355 lub 4011 i nie bedzie wyło to jest chyba tańsza opcja niz dorabianie nowych

oczywiście -ja mam w c-360 zwolnice takie + ogumienie 9.5X36 -ciągnik dużo szybszy, porostu pszczółeczka, kilka lat temu mieliśmy wyjętą zwolnicę od c-360 i od c-355 -wtedy to mnie tak nie interesowało ale pamietam ze jeszcze jedno lozysko bylo (jak ten wałek wychodzi ze zwolnicy)

o pamiętam jeszcze ze byla różnica trzech ząbków miedzy trybami -ale na którym ile to na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie powiedzieć,

zero zgrzytu, wycia, i luzowania się! :)

dodam ze zwolnice współpracują z dyferencjałem zetoroskim :)

no moja c-360 tez trochę pokatowana była :)

 

w 355 też wyjo (jeździłem)

no tak -dyferencjały :D

Opublikowano

Pewnie że wyją dyferencjały, a ludzie uparcie o tych zwolnicach. Zwolnice nie mają aż takich dużych obrotów aby wyły tak mocno. Owszem troszeczkę hałasują, ale jeśli łożyska w nich są dobre to jest to żadne wycie w porównaniu z wyciem przekładni głównej. Pasuje przekładnia główna od Zetora. Koszt ok. 800 zł. Tylko trzeba ponoć dotaczać podkładkę pod atak(chciałbym się właśnie dowiedzieć czegoś dokładniej o tej podkładce). Jak ktoś coś więcej wie to niech napisze.

Pozdr

Opublikowano

Ja mam c355 i również wyło. Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika i on stwierdził że to dyferencjał bo skrzynia i zwolnice są ok. Uważa że aby nie wyło najlepiej założyć dyfer od jakiegoś zetora bo pasują i są bardziej ciche niż ursusowskie. Mam jeszcze pytanie o to turbo w tej czerwonej 360. Czy takie coś można gdzieś kupić?? Ile tak mniej więcej kosztuje? I czy cos trzeba przerobić w silniku. Czy raczej bedzie trwały i wytrzyma beż żadnych przeróbek? Jak uważasz?

Opublikowano

Cały układ turba pasuje od zetora 7320 oraz 7340 Silnik nie wymaga żadnych przeróbek jedynie polecam wymiane wtryskiwaczy na zetorowskie . A co do dyfra to masz racje - z Zetora pasuje wszystko idealnie i chodzi o wiele ciszej .

Opublikowano

Pytałem o te przeróbki bo mówią że jak np do 1224 zakładasz turbo to lepiej wymienić wał i korbowody no i wtryski na mocniejsze, o większej wytrzymałości bo seryjnie silnik nie był przystosowany do turbo. 1614 i 1634 mają już seryjnie te mocniejsze elementy. Nawet w katalogu grene jest na rozpylacz turbo, wal do silnika z turbo i rura wydechowa do turbo. Ale to tylko do 6 cylindrowców. A orientujesz się ile kosztuje turbina od zetora 7320 lub 7440? Czy dużo przeróbek w 360 jest aby zamontować turbo?

Opublikowano

Poco Ci zwolnice inne jak to nie one wyją? Zwolnice tylko bardzo delikatnie słychać. Załóż sobie przekładnię główną od Zetora bo to ona w 60-tkach tak huczy i będziesz miał spokój z wyciem. Koszt przekładni ok. 800 zł. Ja zakładam prawdopodobnie na wiosnę to mogę potem coś więcej powiedzieć.

Opublikowano
Ponac od c-362 zwolnice nie wyją tylko czy w ogóle idzie dostac zwolnice do c-362??

Teraz jest już coraz więcej C362 bo ludzie nasprowadzali z zagranicy ich ale jak produkowane w Polsce to i części powinny być do nich

Opublikowano

Tak do końca nie da się tego usunąć wiem bo u mnie w c360 próbowaliśmy usunąć wycie zwojnica ale wraz występuje i wiem bo dużo ludzi u mnie na wsi ma c360 i tylko jak jednie to słychać wycie. Wymiana zwojnic też dużo nie pomaga wyje ale trochę mniej ale można się już przyzwyczaić do tego

Opublikowano

a nie lepiej sprzedać 360 i kupić jakiegos zetorka ma on wyciszoną kabine i mostu praktycznie nie słychać B) ;):D ja tak właśnie rozwiązałem problem huku w traktorze ;) B) B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v