Skocz do zawartości

Dynashift czy powershift?Prosze o szybka odpowiedz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro jade obejzec mf 3670 tego http://www.allegro.pl/item299127793_massey...70km_1994r.html

Ma on powershifta jednak nie jestem przekonany do tej skrzyni gdyz jest skomplikowana i (chyba) awaryjna. Mialem kupowac cos okolo 130km ale byly drogie a ten ma 170km i kosztuje tyle co ten 130. Prosze was o pomoc czy taka skrzynia jest dobra (moze lepiej wziasc dynashift) i wogole jesli moglby ktos powiedziec ile moze on palic i na co zwrocic uwage przy jego ogladaniu bo mam u1224 a na zachodnich maszynach sie nie znam.

Opublikowano

Moze ja sie wypowiem. Mam taki sprzet tylko ze ma 2 razy takie szerokie ogumienie ale to szczegół. Pali mało jak na taki ciagnik. Musze powiedziec ze ten z ogłoszenia jest jakis diwny. Spytaj goscia ile on ma mth bo jak powyzej 10000mth to nawet nie jedz!!! bEdzie on chodził z tym przebiegiem ale już widze że jest on zaiedbany. A co do skrzynii to w mf jest tylko DYNASHIFT.

PS.ILE MASZ HA ZE TAKIEGO KUPUJESZ???

POPZDRO MATIDI

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten Massey ma skrzynie Speedshift (tzw skoczek). Ma 4 biegi i 1 stopniowy wzmacniacz. Jest to dużo prostsza skrzynia niż Dynashift, półbieg przełącza się przyciskiem na słupku kabiny. Jak kupujesz to sprawdź:

-przedni napęd(krzyżaki, luzy, wał)

-wszystkie biegi

-EHR

-blokadę

- elektrykę

O silnik bym się nie martwił,zrobi pewnie 14-15 tys mth .Więcej mi nie przychodzi do głowy <_< .

 

EDIT

http://www.konedata.net/Traktorit/MF3670.htm tutaj masz o jego dane techniczne.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zobacz w linku który podałem. Do 1992 można było wybrać skrzynie Dynashift albo Speedshift. Po 1992 montowali tylko Dynashift. Ten z allegro nie może być z 1994, widać, że nie ma dynashiftu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

O czym???

Jak by miał dyna to pisałoby na masce nad rozrusznikiem.

Opublikowano

Ile ma mth popatrz na błotniki rdza je bierze jezeli @Mariusz x ma racje to gosciu odrazu opierdziela cie na roczniku bo moze to byc najwyzej 1992 a ostatnio mowiłes ze masz około 70ha dobrałeś???Z tego co widz to on ma skrzynie 6x2 nie wiem co to jest tak pisze na szybie

Opublikowano

Tak dobralem. Gospodarstwo sie powieksza. Zobacze jutro pojade. Spytam ile ma mtg i dlaczego skorodowany tak bardzo. Mieli tez 135 km ale juz ktos wzial. Dziwi mnie ta cena no i oczywiscie szkoda ze nie ma obciaznikow. A jak sprawdzic jaka ma naprawde skrzynie??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak ma 4 półbiegi to ma dynashift( na desce rozdzielczej w górnym prawym rogu są kontrolki skrzyni A B C D, i ma przełącznik pod kierownicą, taki jak od kierunkowskazów).

Z tego co widać to ten ma speedshift ( 1 półbieg), czyli nie może być młoszy niż z 1992 roku. Ach ci handlarze...

Opublikowano

Cena jest albo atrakcyjna albo podejzana!!! Ja mam takiego samego z 1994 roku i miałem w nim oryginalne 6100mth

i rok temu dałem 63000zł chciał 65000zł ale sie utargowało. A z tego co ja widze to tego goscia nie masz co pytac bo on sprowadził tylko 1 taki ciagnik przy okazji popatrz na jego inne aukcje to jest handlarz samochodowy

Opublikowano
Ten Massey ma skrzynie Speedshift (tzw skoczek). Ma 4 biegi i 1 stopniowy wzmacniacz. Jest to dużo prostsza skrzynia niż Dynashift, półbieg przełącza się przyciskiem na słupku kabiny. Jak kupujesz to sprawdź:

-przedni napęd(krzyżaki, luzy, wał)

-wszystkie biegi

-EHR

-blokadę

- elektrykę

O silnik bym się nie martwił,zrobi pewnie 14-15 tys mth .Więcej mi nie przychodzi do głowy <_< .

 

EDIT

http://www.konedata.net/Traktorit/MF3670.htm tutaj masz o jego dane techniczne.

 

tez mysle ,ze ten mf ma Speedshift!, z wygladu jako tako wyglada ale ciekawe co jest w srotku !! jak w takim maseju cos szczeli to czesci naprawse sa drogie weim bo sasiad ma ten sam rocznik ale inny typ! <_<

Opublikowano
tez mysle ,ze ten mf ma Speedshift!, z wygladu jako tako wyglada ale ciekawe co jest w srotku !! jak w takim maseju cos szczeli to czesci naprawse sa drogie weim bo sasiad ma ten sam rocznik ale inny typ! <_<

 

 

 

Jaki ma twoj sasiad i co robił w nim dokładnioe???

Opublikowano
Cena jest albo atrakcyjna albo podejzana!!! Ja mam takiego samego z 1994 roku i miałem w nim oryginalne 6100mth

i rok temu dałem 63000zł chciał 65000zł ale sie utargowało. A z tego co ja widze to tego goscia nie masz co pytac bo on sprowadził tylko 1 taki ciagnik przy okazji popatrz na jego inne aukcje to jest handlarz samochodowy

 

nie zawsze musi być podejrzane kolega kupił MF3850 za 40tyś i sprawuje sie pięknie i nic sie nie psuje

Opublikowano
nie zawsze musi być podejrzane kolega kupił MF3850 za 40tyś i sprawuje sie pięknie i nic sie nie psuje

 

 

Który rok i jaki to model bo pierwsze słysze i ile koni?????????????????????????/<_<

Opublikowano
Jak ci kolega tak powiedział to cie w hu.. robi on mA OKOŁO 140KM

 

Też tak myślałem on ma chyba 150 dokładnie ale sprzecik super jechałem nim i jak dla mnie bajka tylko dla mnie troche za duży;]

Opublikowano

Bylem i widzalem. Teraz moje pytania do matidi lub kogos innego kto ma taki ciagnik: Ile pali na godz lub mtg, gdzie serwisujecie te ciagniki, cena czesci , jakie awarje mieliscie.

Opublikowano

Ja nie miem zadnzch awarii poza filtrami nie kupowalem nic do niego nie mam pojecia ile pali na th poniewaz nie mam do niego jeszcze odpowiedniego sprzetu ale bedzie 6 skib. I jak tam z ta skrzynia wyjasnilo sie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v