Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


abuk14

Rekomendowane odpowiedzi

  • AgroTeam

Mam pilne pytanie do właścicieli kombajnów z silnikiem 6539 TZ02 lub 6359 TZ02 (kombajn model 975 i nowsze podobne).

Czy w tych silnikach jest automatyczne blokada wtrysku przy spadku ciśnienia oleju w układzie smarowania? Silnik od naszego kombajnu właśnie jest w naprawie i albo jest zatarty albo ma ten czujnik i przez to zgasł poprzedniemu właścicielowi na polu i tak już go nam sprzedał.

Jeśli ktoś coś wie będę wdzięczny za wszelkie porady

 

Poszukuję też katalogu części, instrukcji obsługi do kombajnu JD 975. Jeśli ktoś takowe posiada proszę o kontakt na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim 970 aktualnie przeprowadzam kapitalny remont hedra i mam do sprzedania parę elementów cena do negocjacji

a1437e0f1fc27113m.jpg 34cf30bc6df120b4m.jpg 009545484a22292am.jpg 231dfef6cf4eb52cm.jpg

Heder jest z serii 900 o szerokości 3,65m

motowidły stan dobry tylko bez sprężyn

rama jest nie pogięta

ślimak ma wgniecenie i bez palców nagarniacza

więcej nifo pod nr tel 695414567

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem w swoim 1052 a mianowicie podczas żniw wączłył sie sygnał dźwikowy co pewnie oznacza, ze któryś z czójników sie wlączył;/ tylko który.. sprwdziłem wszystkie o których wiedziałem ale to nic z tych żeczy;/ może ktos wie gdzie znajdują sie wszyskie czujniki albo jaki jest powód tego "wycia"... prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sitach nie sprawdzałem.. może tam coś jest nie tak.. ale nawet jak młocarnia jest wyłaczona i jak sie jedzie drogą to wyje czort;/ a jeszzce jeden problem co jest przyczyną niewymłacania pszenicy z łusek? jeśli byktos jeszzce miał propozycje dotyczace czyujników to bym był bardzo wdzięczny.. nie chce kombajnu zajechac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez pawel6200
      Witam,
      Pacjent JD 7810 power quad rewers elektryczny, (czy używam sprzęgła czy nie) po kilku manewrach rewersem przeskakuje (niby) w pozycję neutralną, manetki rewersu nie mogę ustawić ani do przodu ani do tyłu. Kiedyś ten problem robił się przy zmianie pozycji bez sprzęgła, teraz niezależnie. Ciągnik wyłączałem, paliłem i rewers sam odblokowywał się, (tak przetrwałem sezon) dana przypadłość skończyła się w lecie po czym teraz grudzień nasiliła się.
      Aktualnie jadę ciągnikiem zmieniam kierunki, rewers blokuje się niby w pozycji neutralnej, traktor nie chce jechać a rewers nie chce przeskakiwać ani przód ani tył.(rewers fizycznie rusza się bez zmiany kierunku, nie klika)
      Aczkolwiek po zgaszeniu traktora odpalam zapłon i nie chce odpalić (sytuacja wygląda na to, że rewers jest w pozycji przod albo tył i nie pali) po kilku manewrach rewersem skrzynią biegów i stacyjką traktor pali i jest dobrze na jakiś czas.
      Proszę o pomoc co jest uszkodzone, ja obstawiam manetkę rewersu lub czujnik pozycji neutralnej, proszę o rady i pomoc, pozdrawiam
    • Przez tomek1974
      Kupię katalog do JD 730 ,jak coś to pisać
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v