Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


abuk14

Rekomendowane odpowiedzi

może ten temat będzie poczytniejszy dobra mam takie pytanie, grzeje mi się silnik pod obciązeniem dużym lub gdy temperatura otoczenia jest wyższa, podejrzewam uszczelkę pod głowicą, sprawdzałem na ciepłym silniku bez obciążenia testerem i płyn nie zmienił koloru co by wskazywało że jest dobra, zobacze jeszcze raz przy koszeniu jęczmienia ozimego, czy mieliście podobny przypadek u siebie ? od razu zapytam jaki powinien byc luz zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam problem z hydrobalansem w JD 1068H.

Po włączeniu automatycznego wyrównywania poziomu kombajnu do podłoża z niewiadomego powodu przechyla maksymalnie na lewą stronę. Odpowietrzyłem siłowniki, przechylałem na maksa w lewo w prawo i auto. jak było napisane i to też nic nie dało. Sprawdzałem mechanizm tym sterujący również się nie zacina. Wydaje mi się , że zaczeło szwankować po awarii węzyka od siłownika wysypu. Wyleciało sporo oleju ale myślę, że po odpowietrzeniu powinno się naprawić ale tak się nie dzieje...

Czy ktoś z was miał taki problem. Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chłopski rozum, jest to zbyt banalne:)

Oleju jest odpowiedni poziom - Uzupełniałem.

Prosiłbym o radę jeśli ktoś miał z tym do czynienia.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym umył chlodnicę porządnie, jeżeli mówisz że uszczelka pod głowica to może i gumki na tulejach też przepuszczają.

Czy wymieniał ktoś panewki na wytrząsaczach. W tamtym roku urwał się na wał i razem z nowym wałem wymieniliśmy nowe panewki i gościu ze sklepu powiedział nam że te panewki są góra na 100h a żeby dłużej chodziły to trzeba założyć oryginalne koszt to ok.190zł 1 komplet. Tak się zastanawiam czy jest sens inwestować te 8x190 jak te panewki nie maja luzu chociaż kombajn zrobił już na nich z 70h. Może ktos zakładał takie panewki nie oryginalne i ma orientacje ile to może wychodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś zna przyczynę przegrzewania się silnika w 1055 oprócz uszczelki pod głowicą ? wszelkie sugestie mile widziane

 

Sprawdź filtr powietrza. Jeśli czyścisz i nadal się grzeje to prawdopodobnie turbina pada ale to czułbyś w mocy. Jeszcze możesz zdjąć chłodnicę odkamienić i wymyć porządnie.

Myślę, że jeszcze paski mogą się slizgać lub pompa wodna ale raczej mało prawdopodobne.

 

 

Czy wymieniał ktoś panewki na wytrząsaczach. W tamtym roku urwał się na wał i razem z nowym wałem wymieniliśmy nowe panewki i gościu ze sklepu powiedział nam że te panewki są góra na 100h a żeby dłużej chodziły to trzeba założyć oryginalne koszt to ok.190zł 1 komplet. Tak się zastanawiam czy jest sens inwestować te 8x190 jak te panewki nie maja luzu chociaż kombajn zrobił już na nich z 70h. Może ktos zakładał takie panewki nie oryginalne i ma orientacje ile to może wychodzić.

 

Jeśli chodzi o panewki drawniane to jednym z prostrzych rozwiązań jest zeszliowanie ich jak jest zbyt duży luz na wytrząsaczach. Tylko musisz szlifować wszystkie równo i taką samą ilość.

Tanio i pochodzi na tych bez wydatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki spokojnie wytrzymają dużo więcej niż 100 h moj 970 ma tylko smarowane tawotem raz na sezon i nie moge narzekać a widać ze nie wszystkie sa oryginalne. Starszy miał kiedyś 730 i to dwie sztuki dorabiał mu znajomy stolarz za znikome koszta :P i wytrzymały 3 sezony . Nie to zeby sie rozleciały tylko kombajn poszedł do żyda .

 

 

 

 

Co do grzania wyciagnij termostat zagotuj w garnuszku wody i zobacz czy sie otwiera jak nie to masz odpowiedź :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro panewki ci sie grzały to były za mocno spasowane musza mieć wyczuwalny luz na wale proponuje dociać z tektury dystanse pomiedzy dwie panewki i wtedy skrecac . co do grzania mozesz miec faktycznie chłodnice zakamienioną, wymiana to dośc spory wydatek. Ja miałem w poprzedni sezon podobny problem. jutro kończe dokładanie drugiej chłodnicy co powinno duzo pomóc ale bede wiedział dopiero w polu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@majs turbina w 1055 to "bardzo rzadki okaz" :lol: ,one wychodzily z 6 cyl wolnossacymi jednostkami.

Jesli chodzi o wymiane uszczelki pod glowica to nie ma sie czego obawiac bo robota bardzo latwa i przyjemna, lepiej teraz jak w połowie zniw silnik zatrzec i dopiero sie zacznie sraczka.

Proponuje zaczac od demontazu pompy wody, gdyz wychodzily egzemplarze z ebonitowym srodkiem ktory sie po prostu urywał i silnik nie mial obiegu.Mialem to samo w 3140 a to ten sam silnik, i slyszałem i kilku takich przypadkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez tomek1974
      Kupię katalog do JD 730 ,jak coś to pisać
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
    • Przez wielkiwojownik
      Witam, Pytanie do uzytkowników kombajnów serii 20 i 22 otóż czy poczas koszenia w takiej powiedzmy normalnej pszenicy przy prędkości 3,5km/h  lepiej jest jechać na biegu 2 wtedy dzwignia hydrostatu jest popchnięta do przodu tylko troszke? czy lepiej na biegu 1?  czy to ma jakieś znaczenie dla układu hydraulicznego i samego hydrostatu?
      drugie pytanie o obroty silnika czy podczas koszenia trzeba dać maxymalne obroty tak jak w książce napisali  tj w moim przypadku jd 2058  2350obr/min czy wystarczy mniej np 2150obr/min bo zauważyłem że przy niższych obrotach też daje radę ale czy tak można? to będzie mój drugi sezon tym kombajnem więc dopiero go poznaje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v