Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


abuk14

Rekomendowane odpowiedzi

@majs turbina w 1055 to "bardzo rzadki okaz" :lol: ,one wychodzily z 6 cyl wolnossacymi jednostkami.

 

 

Nie miałem wiedzy na temat seryjnych silnikach tych modeli. Wiem, że od zbyt małego dopływu powietrza również może grzać się silnik.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie grzania się silnika to pierwsza podstawowa sprawa poza filtrami powietrza i termostatem to trzeba przemyć wodą chłodnię bo między blaszkomi zakleja się kurzem przez co brak jest chłodzenia powietrzem. Najlepiej wykręcić ją i na zewnątrz to zrobić.

Miałem to 2 lata temu w jd 1065. Po przeczyszczeniu jak ręką odjął.Podczas sezonu co dzień trzeba sprężonym powietrzem chłodnicę traktować, ale myślę że to oczywiste.

 

A panewki one będą się troche grzały.U mnie są kalamitki i je smaruję. A przed sezonem trzeba wyjąć i oczyścić bo kanałek na smar się blokuje.Luzy kasuję przez przeszlifowanie i jest ok.

Edytowane przez Piotrek74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naturalnie jest to wskaźnik przyśpieszacza na przekładni bezstopniowej inaczej mówiąc przyśpieszenie lub zwolnienie na każdym biegu, PROBLEM z przegrzewaniem rozwiązany odkamieniłem chłodnice i wymyłem myjką ciśnieniową po wyjęciu z zewnątrz z pianą aktywną, do tego nowy filterek powietrza, pompa wodna była ok dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a ta elektryczna pompka paliwowa pod zbiornikiem ma "pykać"??? U mnie zawsze po włożeniu kluczyka do stacyjki było słychać "pykanie" tej pompki które powoli ustawało. Po ostatniej zimie pompki wcale nie słychać. Kombajn przez całe żniwa pracował bezproblemowo i się nie zapowietrzał. Nie wiem czy do niej zaglądać czy tak to zostawić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam JD 965 z turbina i dwa problemy z nim związane.Prosze o pomoc bo nie wiem co jest.A mianowicie pierwszy problem to grzanie(gotowaniw się nawet)płynu hydraulicznego.Co moze byc tego przyczyna? Drugi z problemów to utrata mocy po jakims czasie ok 2 godzin koszenia(silnik nie chce osiagnać wyższych obrotów pod obciązeniem).

Edytowane przez krzywy1616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) odnośnie utraty mocy silnika:

-sprawdzić czystość paliwa (zbiornik i filtr)

-sprawdzić ewentualne zatykanie się poboru paliwa ze zbiornika

(oba te problemy były u mnie ale w innym kombajnie)

 

 

 

2) odnośnie nieprawidłowego nagrzewania się oleju hydraulicznego

-sprawdzić filtr oleju

-sprawdź poziom tego oleju

-ogólnie sprawdzić czystość całej instalacji

o pompie już nie wspominam

Edytowane przez trigo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o utratę mocy to tak jak pisał Trigo możesz mieć zanieczyszczony zbiornik i filtr a odnośnie gotowania sie oleju hydraulicznego to prawdopodobnie któraś dzwignia podczas pracy nie być w pozycji "neutralnej" czyli na przykład siłownik rury wysypu mimo że już rurę złożył wciąż pracuje pod ciśnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a ta elektryczna pompka paliwowa pod zbiornikiem ma "pykać"??? U mnie zawsze po włożeniu kluczyka do stacyjki było słychać "pykanie" tej pompki które powoli ustawało. Po ostatniej zimie pompki wcale nie słychać. Kombajn przez całe żniwa pracował bezproblemowo i się nie zapowietrzał. Nie wiem czy do niej zaglądać czy tak to zostawić???

witam ja po ostatniej awarji mojego 1055 cały układ paliwowy znam na pamięc i wiem że z zepsutą pompką zasilającą (elektryczną)wszystko będzie działać tylko mogą być problemy z odpaleniem silnika po dłuższym postoju bo wtedy pompka membranowa musi zassać paliwo bezpośrednio ze zbiornika Edytowane przez Rabbit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktps podesłac zdjecia jak wygłada podłaczony i do czego jest ten kabelek!OD czego jest wskaznik pod kierownica w kombajnie John Deere 952 lub inny z serii?? I gdzie powinien byc podłaczony bo u mnie jest właśnie zwinięty kabelek i nie jest podłączony ? Prosze o odpowiedz jezeli ktos wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

jestem nowy w tym temacie. chciałem się zapytać. Mam do sprzedania JD 950 bez kabiny. nie wiem ile mogę go cenić. kombajn u mnie w gospodarstwie chodzi ok 12 lat koszone było ok 20 ha rocznie. ( nie chodził po zarobkach) chcę kupić coś większego i młodszego. co byście polecili? a jeśli trafiłby się ktoś zainteresowany jelonkiem to piszcie na e-maila hubert.goclowski24@wp.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponizej zamieszczam listę wad kąmbajnów JD z serii 9XX

- duże zużycie paliwa

- czeste awarie silników ( pekają wały)

- trudne w obsłudze i sabo dzialające sieczkarnie

- mała przepustowość ( kambajny duszą sie słoma)

- bardzo drogie częsci

- korozja

Nie polecam kombajnów tej serii. Ludzie którzy je chwala chyba niegdy nie użytkowali innych maszyn i mają srednie pojecie o kombajnach. zbożowych.

Pluszy tych kombajnów:

- czterobiegowa skrzynia biegów

- wiecej bark jest plusów

Tylko proszę nie odpisujcie ze bizon jest gorszy itp. bo to nie o to chyba chodzi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego napisalem juz w tym temacie co mysle o twojej opini http://www.agrofoto.pl/forum/topic/42799-kombajn-john-deere-kupic-nie-kupic/page__st__20

jesli chcesz porownywac JD z bizonem to jestes na przegranej pozycji, sadzac ze bizon jest lepszy i mniej pali

widze ze Ty masz ogromne pojecie jesli kupiles kombajn ktory ladnie wygladal

jeszcze jedno nie w kazdym jest skrzynia 4ro biegowa, widac Twoje obeznanie w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez tomek1974
      Kupię katalog do JD 730 ,jak coś to pisać
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
    • Przez wielkiwojownik
      Witam, Pytanie do uzytkowników kombajnów serii 20 i 22 otóż czy poczas koszenia w takiej powiedzmy normalnej pszenicy przy prędkości 3,5km/h  lepiej jest jechać na biegu 2 wtedy dzwignia hydrostatu jest popchnięta do przodu tylko troszke? czy lepiej na biegu 1?  czy to ma jakieś znaczenie dla układu hydraulicznego i samego hydrostatu?
      drugie pytanie o obroty silnika czy podczas koszenia trzeba dać maxymalne obroty tak jak w książce napisali  tj w moim przypadku jd 2058  2350obr/min czy wystarczy mniej np 2150obr/min bo zauważyłem że przy niższych obrotach też daje radę ale czy tak można? to będzie mój drugi sezon tym kombajnem więc dopiero go poznaje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v