Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie gdzie moge znalesc do kupienia nową pompe wtryskową do silnika perkins 150km turbo. jest to pompa Lucasa. szukam i nigdzie nie moge znalesc ;/ jesli ktos wie to z gory dzikuje ; ) stara pompa prawdopodobnie jest uszkodzona i przez co kombajn dymi na czarno. została nam pompa do wymiany lub sprawdzenie jeszcze turbiny. dziekuje z gory

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a ilu cylindrowy jest ten silnik

Opublikowano

No przecież że 6.. A swoją drogą to nie lepiej oddać ją i wtryskiwacze do regeneracji ?? To by było dużo tańsze wyjście i mniej kłopotliwe niż szukanie nowej pompy za x tysięcy

Gość Profil usunięty
Opublikowano

zależy jaką kupi czy z prywatki czy oryginał bo z prywatki są tańsze niż oryginały

Opublikowano

Nowa to pewnie kilka tys? Mnie gość jak robił to ściągnął części z Rzeszowa z firmy Hoffman (głowica pompy łopatki i wszystkie uszczelnienia ) poskładał wyregulował na odpowiedniej maszynie i pompa działa super, nawet żartował ze tylko obudowa tej pompy jest stara a resztę wszystko nowe. Wprawdzie pompa o której mówię to do zwykłej 6 Perkinsa ale myślę że i twoją w ten sposób by się dało usprawnić.

Opublikowano

Mam pytanie gdzie moge znalesc do kupienia nową pompe wtryskową do silnika perkins 150km turbo. jest to pompa Lucasa. szukam i nigdzie nie moge znalesc ;/ jesli ktos wie to z gory dzikuje ; ) stara pompa prawdopodobnie jest uszkodzona i przez co kombajn dymi na czarno. została nam pompa do wymiany lub sprawdzenie jeszcze turbiny. dziekuje z gory

 

Nie prościej dać tą pompe do sprawdzenia i ewentualnie do regenaracji?? osobiście wtryski też bym sprawdził

Opublikowano

Wtryski były sprawdzane,ciśnienie i wgl wszystko jest w najlepszym porzadku. w pompie zostaly wymienione jak ktos wspomnial lopatki ale mechanik nam powiedzial ze jesli by ja chciec aprawiac to wiecej wyjdzie za remont niz nową nwm...pompa jest angielska Lucasa. i ma niby luzy.a jesli chodzi o to dyminie to prawdopodobnie jest cos z turbiną bo gdy sie ją "odłaczy" to kombajn nie kopci na czarno. tylko co moze byc z tą turbiną

Opublikowano (edytowane)

A może to jest wina korektora?? Skoro mówisz że gdy odłączysz turbinę to wtedy nie kopci.To może być właśnie tym spowodowane że w układzie dolotowym panuje podciśnienie i korektor jest w pozycji neutralnej. Gdy turbina jest podłączona wtedy jest nadciśnienie w kolektorze i tą rurką jest podawane na korektor na pompie w związku z czym jest podawana większa dawka paliwa więc może być nie spalana i przez to będzie kopcił . Może on być uszkodzony i przy małym nadciśnieniu się otwierać ( taka jest moja teoria ).

Spróbuj odłączyć tą rurkę ( podłączona jest od strony chłodnicy do kolektora ) i wtedy zobaczysz czy też się tak będzie działo

Edytowane przez kamil496
Opublikowano

jak turbo je ci olej to widzisz na bagnecie i po dolewkach ja tak mailem w bizonie ze turbo zaczelo jesc olej i dymil a ze zaczelo sie tak dziac w sezonie to kosilem i niestety turbo padlo a dokladniej juz nie jadlo ale zarlo olej

Opublikowano

kamil 496 my tak samo myslimy ze to wina wlasnie tego ze sie robi podcisnienie. to co mozna z tym zrobić ?. Heniekii a jesli chodzi o to co bylo u cb w bizonie to czym to było spowodowane?ze brała olej

Opublikowano

Nie, źle to napisałem.

Edit; Gdy panuje podciśnienie w kolektorze ( jak turbina mocno nie pompuje ) to korektor powinien być zamknięty ( dawać mniejszą dawkę paliwa ) a w tym przypadku wychodzi na to że on tak jakby się otwiera przy minimalnie większym ciśnieniu ( wtedy gdy silnik pracuje na luzie przy niskich obrotach )

Opublikowano (edytowane)

olej Ci ubywa ? jak Ci kopci na czarno to za duzo ropy za malo powietrza trafia do komory spalania, wtryskiwacze leja albo pompa nie domaga, jak by Ci ciagnelo turbo duzo oleju, to by Ci dymil na niebiesko i moment by Ci olej ubywal.

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano (edytowane)

Siema jestem nowy na tym forum i chciałbym się od was dowiedzieć jak dodać nowy temat bo nie mam pojęcia :P

Przepraszam, że przeszkadzam wam w prowadzeniu tej rozmowy

Edytowane przez Ganiek
Opublikowano

I co z tym zrobić ?? Do regenaracji ją dać i jaki był by tak mniej więcej koszt tego, czy jeździć dalej i dolewać olej albo ewentualnie czekać aż się rozpadnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez Theprzemo205
      Witam Jestem zainteresowany tym oto kombajnem.  https://www.olx.pl/oferta/claas-mercator-50-kosa-3m-oryginal-jeden-wlasciciel-export-szwecja-CID757-IDCeVnD.html#fe296148d1 
      Za bardzo się nie znam na kombajnach. Dotychczas uztkowałem tylko Claas Cosmos. Czy mercatorem da rade kosić kukurydze i rzepak?  Czy te 2029 motogodzin to dużo jak na taki kombajn?
    • Przez Grzesiu95
      Witam
      Ktoś wie co oznacza kod błędu id 7666h ??

    • Przez koomar
      Witam. jak w temacie mój arion gubi płyn chłodniczy który pokazuje się w kabinie przy pedale gazu dwukrotnie przewod pod kabina pękł. ktoś ma jakieś pomysły od czego to może być? nie kopci na biało olej też nie wskazuje na obecność płynu chlodniczego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v