Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jednego wymieniłem wczesniej bo zaczał lać podczas orki i nie dało sie jedzić a teraz drugi juz zaczyna szwankowac i dlatego musze wymienić bo zaniedługo sianokosy i pasuje wymienić i stad moje pytanie czy wieminć odrazu 2 czy tylko tego jednego pozdrawiam

Opublikowano

Raczej nic złego nie powinno się stać , zresztą taka operacje już wcześniej zrobiłeś, jak wymieniałeś ten pierwszy, więc sam sobie odpowiedz na to pytanie, czy ciągniczek dobrze chodził ;)

Opublikowano

Przede wszystkim jeśli jedna końcówka była dobra, a druga zła. To wymieniamy zła. Skoro rozpylała ta dobra dobrze to ok.

Tylko, że ważne jest ciśnienie, aby było równe na wtryskach i do tego przydałby się przyrząd, bo na oko to się tego nie ustawia.

 

Dopuszczalna jest różnica 5 atmosfer.

 

Wyciągnij obie końcówki, tą nowszą i starą zła. Sprawdź na wierzchu. Wymień zużytą i na obu zrób takie same ciśnienie. Jeśli pompa wtryskowa jest dobra, to ustaw ciśnienie książkowe. Jeśli w opłakanym stanie to około 100 atmosfer powinno wystarczyć.

Opublikowano

witam wiec tak wyciagnąłem 2 wtryski wyczysciłem je troche zeby były czyste zawiozłem je do goscia u nas co ma przyrzad do sprawdzania wtrysków wział załozył jednego normalnie cud miód i orzeszki normalnie pieknie rozpylał nastepny założył i przy 120 zaczał lać wiec trzeba było kupić jedna nowa zawiozłem mu załozył nowa koncówke ustawił na 130 bo dokładnie na 132 jest ciezko ustawić załozyłem nowe podkałdki pod wtryski załozyłem chwile podkreciłem zanim zapalił i w koncu zapalił pieknie chodzi teraz i odrazu próba w kosiarce rotacyjnej teraz czuć ze jest moc i lepiej nawet chodzi pozdrawiam

Opublikowano

Wymieniałem uszczelke pod pokrywą zaworów, po wszystkim umyłem silnik. Ciagnik pracował jakies 20 minut przy przestawianiu narzędzi w garażu (więc bez obciążenia) i pojawiło się takie coś pod wtryskami:

2cmu6h1.jpg

Oczywiście musiało być to już wcześniej ale ponieważ silnik był brudny to tego nie było widać.

Ponieważ nigdy nie miałem z tym doczynienia zacząlem szukać w katalogu i w necie zakladając że są tam pewnie jakieś uszczelki i szybko da się to zrobić. Trafiłem na ten temat http://www.agrofoto....-wtrysku-c-360/ dotyczy co prawda C360 ale i o 330 jest tam parę zdań. Potem przewertowałem Elektrodę i Retrotraktor i trochę sprzeczne są te wszytkie posty. Próbowałem to dokręcic ale nie bardzo idzie, a od nowości nic przy tym traktorze nie było ruszane.

Poradzicie mi co trzeba zrobic i czy dam sobie radę sam? Nie jestem mechanikiem ale też nie mam "lewych rąk" do pracy.

Opublikowano

Skoro nie idzie dokręcić, a i tak by zapewne to efektu nie dało skoro od nowości nie ruszane to pozostaje odkręcenie wtryskiwaczy i wymiana podkładek miedzianych. Dodatkowo możesz sprawdzić wtryski bo po takim czasie to nie zaszkodzi, a pomóc może i to dużo:)

Opublikowano (edytowane)

Wtryski od razu wymień, na pewno swoje wysłużyły i leją i niespalone paliwo wydostaje się co widać na zdj, sprawdzić trzeba ciśnienie wtrysku na przyrządzie, jak twój kolega ma go to ci sprawdzi.

Jak to zrobisz i dalej tak będzie to się będzie myśleć potem.

Edytowane przez Junkers
Opublikowano

Koledzy @Junkers i @Roki212 dobrze radzą z tym sprawdzeniem ciśnienia poszczególnych wtrysków. A od siebie dodam, że mechanikiem nie jestem, ale ja tam w żadne podkładki miedziane nie wierzę i zawsze owijam wtryski sznurkiem azbestowym, a potem dokręcam z czuciem i zarówno w c-330 jak i c-360 nie mam żadnych tego typu problemów.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Samemu? ja bym się bał a jak przestawi coś na wtryskach?

Opublikowano

Obszarnik a skąd Ty dokładnie jesteś? bo i ja z Małopolski , więc jak co to Ci moge powiedzieć kto w twoim regionie naprawia wtryski.

Wymień na poczatek podkładki mosiężne 14" grubość 2mm, dokręc dobrze wtryski i bedzie ok.

Opublikowano

Widzę że jesteś KOL, to w sumie niedaleko bo ja KMI :)

Na razie do weekendu nic nie będę robił bo codziennie pracuję "na etacie" a po poludniu to trzeba się dziećmi zająć itp sprawy. Odkładam więc rozbieranie tego na sobotę jak będę miał dzień wolny. Czas mnie nie goni bo z prac polowych tylko orki zimowe mi zostały.

Dam znać po niedzieli jak sytuacja.

Opublikowano

zarówno ciśnienie jak i za wczesny /za późny wtrysk nie spowoduje zwiększonych obrotów. Przyczyny za dużych obrotów szukaj w pompie, a w zasadzie sam nie szukaj a daj pompiarzowi.

Opublikowano

tak tylko to nic nie dało olej jest ok, a gaźnik nadal jest czuły nie można nigdzie jechać bo garuje na maxa, jak jest spuszczony do samego dołu to gaśnie jak jakieś 2/3 milimetry przycisnę to ma strasznie szybkie obroty kiedyś dociskałem pedał gazu do końca żeby uzyskać takie obroty jak teraz przy 2/3 milimetra nacisku, co może być za przyczyna że on takie ma wysokie obroty przy minimum docisku gazu ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Romcjusz
      Witam!
      Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.
      Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.
      Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.
    • Przez Hubert21
      Witam mam problem nikedawno kupiłem wtryskiwacze do mojego ursusa założyłem i było wszystko ok ale po jakimś czasie wtryski sie popsuły kupiłem drugie założyłem i sytuacja sie powtorzyła co może być przyczyną psucia wtryskiwaczy
    • Przez LTZ55a
      Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.
    • Przez Rolnikt25
      Witam czy mogę tak https://m.youtube.com/watch?v=rrIs-thoetA sprawdzić wtryskiwacze czy nic się nie poprzestawia jak tak zrobie muszę sprawdzić wtryski czy mi nie leją bo władek ciężko pali i kpci na czrno przy dodawaniu gazu jeśli ktoś zna inny domowy sposób na sprawdzenie wtrysków to proszę o pomoc
    • Przez zdechly88
      Mam pytanie odnośnie turbiny w ciagniku czy duzy luz na turbinie moze powodowac slapsze cisnienie doladowania i czy cisnienie doladowania ma wplyw na dawke paliwa, poniewaz zauwazylem przewod z pompy wtyskowej do kolektora ssącego zaraz za turbina.Ciagnik zachowuje sie jak by byl zamulony nie dymi na niebiesko ani na biało ,nie bierze oleju,nawet na czarno nie chce,filtry paliwa wymienione,odstojnik wyczyszczony,pompka zasilajaca nowa.Zamierzam turbo oddać do regeneracji ale najpierw chcialbym zmierzyc ciśnienie doładowania ale za bardzo nie wiem jak .Jakies sugestie co to mojego problemu?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v