Skocz do zawartości

czy wtryski od c-360 pasuja do zetora 7711


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co da zmiana wtrysków jak pompa zostanie ta sama? Wtryskiwacze tylko rozpylają paliwo, żeby mniej ciągnik mniej palił pompa musi podać mniej paliwa. Nawet wtryskiwacze od Perkinsa nie pomogą ;) .

Opublikowano
Co da zmiana wtrysków jak pompa zostanie ta sama? Wtryskiwacze tylko rozpylają paliwo, żeby mniej ciągnik mniej palił pompa musi podać mniej paliwa. Nawet wtryskiwacze od Perkinsa nie pomogą ;) .

dokładnie

możesz jedynie ustawić wtryski jak leją

Opublikowano

torz wiadomo im wieksza moc tym więcej pali

pepciu raczej mniej nie bedzie palił po zmianie na wtryski 360 moze nawet wiecej mniejsza dokładnośc wykonania , a spalanie podobno zmniejszyc moze pompa rotacyjna (taka jak w 360 3P) a co jest takie duże acha jesli masz zużytą pompę to może ona zwiększyc spalanie przy jednoczesnym spadku mocy niekiedy wystarczy regulacja pompy

Opublikowano

Sąsiad założył wtryski od C-360 do zetora, bo tak mu doradzili w sklepie, bo nie mieli innych. Miało wszystko być ok, ale niestety nie było. Gwinty sie zgadzały, ale silnik gorzej palił i miła mniej mocy. Po czasie okazało sie że żle zurzywały sie tuleje z cylindrami(robił się owal). Spowodowane to było tym że wtryski od C-360 maja jedna dziurke i paliwo było wtryskiwane bardziej kierunkowo. Natomiast wtryski od zetora miały trzy dziurki, a wiec paliwo było inaczej rozpylane w komorze. Zakładając wtryski odwrotnie nie wiem czy sa jakieś przeciwskazania. Ale jak pisali wcześniej to pompa decyduje ile pali i jaką ma moc.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Rozpylacze od c 360 mają 4 otwory.

Opublikowano
wtryski do 355mają 4 otworki ,a do 60 mają 5 otworków co między innymi daje te 7km

Same dziurki to za mało , ważne czy tak samo głęboko wchodzą i kąt rozpylania. Np. jeśli płycej i większy kąt, to nie będzie trafiać właściwie do komory w tłoku a nad tłok i może być problem z paleniem uszczelki pod głowicą.

Opublikowano
O to to. O to mi chodziło @zorzyk2 :P

Kolega miał problem z uszczelkami pod głowicami w mercedesie - ciągniku siodłowym. Po sprawdzeniu i regulacji wtryskiwaczy założył nowe podkładki miedziane pod wtryskiwacze(kupione w serwisie), dopiero przy trzeciej wymianie uszczelki zauważył ślady wtryskiwania paliwa na brzegach tłoka. Przyczyna - stare podkładki miały 0,5mm nowe ok. 2mm.

Opublikowano

A ja mam takie pytanie:

czy pod wtryskiwacze mają być dawane podkładki miedziane dla uszczelnienia,bo w katalogu nic takiego nie ma!

a w instrukcji obsługi jest napisane że powierzchnia styku wtryskiwacza z gniazdem ma być dobrze wyczyszczona żeby dobrze dolegało.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

wtryski pasują od zetora 5211 do c-360.Do cztałem się w książce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v