Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Autorowi tematu chodzi o obciążniki z linku nr 1

Rozbieżność może być z różnych powodów np. inny numer katalogowy obciążnika głównego- w moim katalogu 50.56203.0

Faktyczna waga obciążnika głównego który posiadam to 33,5kg (z C-355)

Opublikowano

Tak. Chodzi mi o te z pierwszego linku. Tak się sprzeczaliśmy ile za nie dać, bo nie wiedzieliśmy ile warzą. przypuszczaliśmy, że 40kg, ale jak widać mało się myliliśmy. Za 4 talerze daliśmy 150 zł :D Więc jak widzę nie oszukaliśmy się na cenie :D

Opublikowano

no nie miałem. maiłem tylko ten główny obciążnik, że tak go nazwę, na który właśnie się talerze zawiesza. Kupiliśmy już taki chyba. Albo wcale nie było, albo poprzedni właściciel zdjął, ale tego raczej nie dojdę, bo to było 31 lat temu :P

Opublikowano

U mnie w c355 jeden talerz wazy 35 KG na kołach mam założone po 2 talerze, fabrycznie montowano po 3 :)

Fabrycznie montowano mocowanie obciążników i dwa duże lecz troszkę się różnią od siebie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeden ''plaster'' 17.5 kg -typ nie dzielony w górnej części

Opublikowano

Od roku posiadam perkinsa z 1990 roku, maszynka fajnie się sprawuje, kupiłem sobie teraz do niego pługi, dwójki obrotowe i pojawił się problem. Mianowicie obciążniki przednie zginęły gdzieś u poprzedniego właściciela a ja nigdzie w Siedlcach nie mogę ich dokupić. Wszędzie mają ale do zwykłej szcześćdziesiątki albo starszych 3p a te z lat 1989 i 1990 miały inny przodek przez to że leży tam akumulator. Wie ktoś gdzie na Mazowszu można takie obciążniki dokupić? Albo może w internecie jakiś lepiej wyposażony sklep? Bo bez nich z czymś ciężkim na podnośniku nie da się jeździć, potrzebne mi 4 sztuki.

Opublikowano

"ursusikc330m" nie no daj spokój, nie będzie chłopak szukał odlewni żeby mu specjalnie odlali... Powiesz mi kolego jaki tam jest problem z tymi obciążnikami? Po 89 roku chyba są tam z przodu dwa trzpienie i na dolnym trzymają się obciążniki tak? A te ze starszych 3P albo C360 wogóle nie pasują? Opisz dokładnie sytuację to może coś poradzimy

Opublikowano

Od starszych 3P albo c360 nie pasują bo one mają otwór w kształcie prostokąta a te nowsze mają tylko nacięcie i nasuwa się je na taką jakby szynę. Tydzień temu kupiłem od zwykłej szcześćdziesiątki ale po tym jak się zorientowałem że nie pasują to je oddałem do hurtowni bo żeby je dopasować musiałbym je cały dzień szlifierką rzeźbić. Wrzuciłem zdjęcia takich obciążników na jego 3p i czekam aż moderator zaakceptuje. Znalazłem też takie na tablicy ale są strasznie daleko, jak zorganizuje kuriera to będzie po problemie.

Opublikowano

Tak ale musisz mieć cały komplet ,czyli tą podsrawę mocowaną do gwiazdy koła i obciążniki


Może być jeden problem  w c360 wał napedu koła w niektórych seriach nie mial otworów na sworznie tej podstawy ,ale to nie problem ,są one wykręcane ,lub w ostateczności można je obciąć

Opublikowano

Na razie nie mam żadnych ale rozglądam się za nimi i czekam na okazję żeby gdzieś niedrogo kupić. Te od c-330 lub c-328 może są lżejsze ? I pewnie też gdzieś kupić cały komplet od c-360, c-355 lub c-4011 będzie łatwiej niż pojedynczo: środkowe od c-330/c-328  a zewnętrzne od c-360/c-355/c-4011 ?

Opublikowano

z tego co na szybko wyczytałem to starego typu z 330 ważą po 40kg, myślę że te z 4011/355 ważą podobnie

 

jak dla mnie to lepiej się prezentuje na takim zestawie niż tym z 355, ale kwestia gustu to raz, a dwa co najważniejsze ma spełniać swoje zadanie

 

ursusc360-6.JPG

Opublikowano (edytowane)

No właśnie oglądałem c-328 na olx i już wiem. A tych zewnętrznych też jest po 2 sztuki na jedno koło ? Jak ważą po 40 kg i dodamy środkowy z c-360 to będzie duże obciążenie na każde koło. Nie będzie za dużo - nie będzie się nic za szybko wyrabiać w c-360 jak to założymy ? 

I czy dziury z tych obciążników z c-328 będą pasować na dziury w feldze w c-360 czy będzie trzeba przewiercać ? 

Edytowane przez wacus1990
Opublikowano (edytowane)

Musisz dać środkowy obciążnik od c-360 bo jak ty je zamontujesz,tak samo się montuje  jak nowy typ od c-330,te od 4011 czy 355 były cięższe niż  co był później montowano jedyna zaleta tego nowego typu ciężarów to że można koło odkręcić i nie trzeba zrzucać obciążników  ale kosztem mniejszej wagi.A co ma się wyrabiać szybciej? Możesz takich 3 sztuki na koło pierścieni założyć do 60-tki i nic się stanie  a nawet polepszysz trakcję ciągnika bo będzie cięższy  tylko jeden warunek oryginalne śruby będą za krótkie więc jak chcesz 3 sztuki  pierścieni to śruby dłuższe i minimalna twardość to 8.8 bo przy 5.8 urwiesz łeb śruby.Ja bym polecał 10.8 kupić to wtedy będzie na lata a parę złoty na tych 6 śrubach nie zrobi różnicy.Dodam że na eksport dawano po 3 sztuki na koło  w 30-stkach ,nowego typu   to już w ogóle standard  3 sztuki.Za dobrym zagadaniem oraz dopłatą w krajowych też można było sprawić  3 sztuki czy 2 szperacze 

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

Dzięki Adi. A chciałem zapytać jeszcze czy dziury w obciążnikach zewnętrznych od c-328 będą pasowały do dziur w feldze od c-360 ? Czy będzie trzeba przewiercać ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Jacek098
      Witam.
      Chcę zakupić prasę Metal-Fach Z 562 z rotorem bez noży. Co o niej sądzicie? Zamierzam ciągać ją C 360 3P czy nie będzie miała za ciężko?
      Z ggóry dzięki za odpowiedź.
       
      http://otomoto.pl/metal-fach-prasa-belujaca-z562-z-rotorem-prasa-belujaca-z562-z-rotorem-metal-fach-A240052.html
    • Przez BenQ
      Witam panów Może nie ten dział ...z góry przepraszam Mam problem .....posiadam reno 85-34 tx i c 360 3p Jak wiadomo są w nich 2 rożne typy oleju hydraulicznego . Mam do panów pytanie .....Nie chce mieszać oleju w reno tym z 3p  a posiadam 1 wywrotkę .....wiadomo zawsze coś oleju zostanie w wężu ...i jeden olej zabrudzi drugiemu Nie macie panowie jakiegoś sposobu aby używać 1 wywrotki na 2 ciągniki ? I nie zabrudzić oleju ?
    • Przez BenQ
      Witam panów.Mam problem ze swoim c 360 3p ...silnik dziwnie pracuje ....silnik ma niby 800mth po remoncie ..Ciągnik pracuje nie równo ...aż sąsiad mi się pytał dlaczego on tak "puka" pracuje podobnie do tego:
      z taką różnicą że mój po dodaniu gazu dymu na czarno ...i wydaje mi się że ma mniejszą moc Nie jestem tam jakimś super mechanikiem z góry dziękuję
    • Przez apokalipto
      Mam pytanie w swoim 3p mam wspomaganie z koła rozrządu i od jakiegoś czasu wyrzuca mi olej przez kolumnę kierowniczą. co może być przyczyną ? orbitrol nieszczelny czy co ? trzeba go wymienić ?? czy regenerować.  dodam że całe zegary są mokre od oleju.
    • Przez Szafranek
      Kupię oryginalną osłonę sprężarki do c 360 3 p?  Szukam od jakiegoś czasu niestety bez skutecznie. Jeśli ktoś ma proszę o kontakt.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v