Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Panowie mamy problem z z MF 255, podczas włączania WOMu strasznie zgrzyta, po kilku pociagnieciach wajchą załączy ale tak zgrzyta jakby sie maiło cos rozsypać. Da sie tez załączyć na zgaszonym w miare lekko. Sprzegło regulowane na różne sposoby i nic nie dało. Czy to ma związek ze sprzegłem drugiego stopnia? Potrzebujemy małego ciagnika do opryskiwacza.

Opublikowano

Miałem ten sam problem fabrycznie zrobiony i przez naście lat człek się męczył aż pojechałem do mechanika, rozpołowił go podregulował jak trzeba sprzęgło i teraz chodzi jak powinno.

Opublikowano

Jeżeli chcesz regulować sprzęgło od WOM to interesuje Cię tylko drugi stopień. Pierwszego nie ma co ruszać (jedynie ma występować lekki jałowy skok pedału sprzęgła) Odległość między obudową a śrubami regulacyjnymi drugiego stopnia powinien wynosić 2,2mm, im mniej tym wcześniej sprzęgło będzie łapać. Jeżeli nie będzie odstępu, pierwszy i drugi stopień będą się rozłączać jednocześnie. Do regulacji drugiego stopnia nie trzeba rozpoławiać ciągnika.

Opublikowano (edytowane)

Zajrzelem w okienko sprzegła, no i szczelinomierz ciasno wchodził... dałem tak jak katalog napraw podaje 2,00+00.5. Niby lepiej wchodzi wom ale jeszcze słychac ten zgrzyt i bez sprzegła tez wchodzi.Luz jałowego mam 2.2,.... jaki luz dać na drugim stopniu na śrubach?

 

I mam kolejny problem do butli powietrza sadzi olej. Co to moze być? Co padło? tuleje na sprężarce? Rzadko sie pod spód wchodziło a tu niespodzianka. Ehhh

Edytowane przez damianXXL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez F3rdek
      Witam. Od dłuższego czasu rozglądam się za turem do mojego Ferdka. Mój fundusz to około 6tyś zł. Prosił bym o polecenie mi jakiegoś  godnego modelu (najlepiej linki).
      2 sprawa to pytanie nurtujące mnie od dłuższego czasu, mianowicie czy krokodyl do obornika nadaje się także do bel siana i słomy. Zależy mi na turze 3-sekcyjnym do którego będę mógł takowy założyć. Pozdrawiam.
    • Przez blackfish
      Jak się nazywa ten gumowy wąż fachowo, co go oznaczyłem na załączonym obrazku? żebym wiedział czego szukać,,, to jest wąż od układu chłodzenia tak?

    • Przez noris2000
      Witam! Mam nie lada problem po kilku latach od zamontowania ładowacza w mf 255, do tej pory wszystko było ok raptem pojawił się problem ładowacz nie chce opuszczać, a im większe obciążenie tym gorzej. Poprostu się zacina i stoi w miejscu. Siłowniki od pierwszej sekcji są jednostronnego działania, wszystko podłączone przez rozdzielacz pod siedzeniem i spływ bezpośrednio do skrzyni.  Pozostałe sekcje działają idealnie, rozdzielacz zwykły 3-sekcyjny. Pomoże ktoś? Może potrzebna jakaś regulacja. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez dzikitadzik94
      Witam wziąłem się za remont mojego mf 255. Okazało się że stary oryginalny rozdzielacz nigdy nie był używany (zapiekł się), więc postanowiłem go wymienić na trójdrożny. Oglądałem trochę zdjęć podłączenia i każdy inaczej podłącza przewody hydrauliczne do zaworu rozdzielacza głównego 
      Moje pytanie jest takie czy pozycja zaznaczona 1 to wyście płyny, a 2 to wejście i czy tak mogę podłączyć. Dodam że mam taki sam rozdzielacz 3 drożny zamontowany już w tym samym miejscu. Drugą stronę zaworu rozdzielacza głównego zostawiam na tura

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v