Skocz do zawartości

Renault


vIcToRy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. Chciałbym się spytać czy warto kupić ciągnik Renault około 110/115 KM w cenie do 40 tyś. I jak z częściami do niego?..Czy sie psuje? Też myślę nad Case 1056 xl lecz jakoś bardziej przypadł mi do gustu Renault....Tylko że jak jest awaryjny to chyba zrezygnuję.. Mam nadzieję ze ktoś mi pomoże.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś już to kiedyś pisałem ale sąsiad miał Renault coś około 145 KM i coś mu na polu zgasł to wzieli go na hol zaprowadzili do warsztatu a mechanik powiedział, że przez te holowanie ciągnika rozwalili mu skrzynie. Za naprawę z częściami zaśpiewał mu sumkę większą niż cały ciągnik wart :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem jak poprzez holowanie można rozwalić skrzynie, chyba że próbowali uruchomic go na zaciąg. Podstawowe pytanie, jakie tam było sprzęgło? Suche tarczowe? Co do tego mechanika to żal mi takich ludzi, oderwany granatem od sześćdziesiątki zapewne nigdy nawet nie dotykał renówki i spławił klienta ceną bo tematu nie ogarniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło tak być. Kolega z klasy ma renówke i jest z niej zadowolony. Nie jest jakaś szczególnie awaryjna. Ktoś w jakimś temacie napisał że Polscy mechanicy nie wiedząc jak naprawić sprzęgło w reno je zespawali. ;o

 

Co do tej zniszczonej skrzyni biegów to słyszałem o jakimś ciągniku co na zgaszonym silniku nie wolo go holować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty
Co do tej zniszczonej skrzyni biegów to słyszałem o jakimś ciągniku co na zgaszonym silniku nie wolo go holować.

Też coś słyszałem na temat tej skrzyni, nie wolno jej holować na wyłączonym silniku.. bo jeszcze bardziej ją szlak trafi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem jak poprzez holowanie można rozwalić skrzynie, chyba że próbowali uruchomic go na zaciąg. Podstawowe pytanie, jakie tam było sprzęgło? Suche tarczowe? Co do tego mechanika to żal mi takich ludzi, oderwany granatem od sześćdziesiątki zapewne nigdy nawet nie dotykał renówki i spławił klienta ceną bo tematu nie ogarniał.

Nie wiem dokładnie co było przyczyną awarii skrzyni ale moim zdaniem mogło być tak jak mówisz, że chcieli zapalić na rozciąg, wtedy skrzynia nie ma smarowania i niestety coś się raz dwa zapiekło. W k100 w instrukcji też mam napisane, że nie wolno ciągnika holować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam renault 103.14 i musiałem wszystkie gumy w układzie chłodzenia wymieniać bo coraz któraś guma sie rozlatywała ze starości, radziłbym obrazu zmienić gumy na nowe po zakupie traktora, bo zdarzyło sie ze jeździłem bez płynu, u mnie wskaźniki nie działają od poziomu paliwa i obrotomierz, wskaźnik temperatury dało sie naprawić, i termostat w środku zardzewiał to trzeba było go całkowicie otworzyć bo traktor sie grzał

czyli o układ chłodzenia trzeba zadbać !!!!

 

w okolicy padł reduktor w renault 80 KM traktor pracuje w turze to reduktor był często używany i podobno to kosztowało 5 tys

a z tym holem traktora: u mnie w renault jest naklejka i pokazane w jakim położeniu powinny być wajchy zmiany biegów żeby można było holować traktor wiec może sie do tego nie dostosowano :P

 

ale traktor polecam !!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tym holem traktora: u mnie w renault jest naklejka i pokazane w jakim położeniu powinny być wajchy zmiany biegów żeby można było holować traktor wiec może sie do tego nie dostosowano :P

 

Aha czyli jednak można go holować ale przy dobrym ustawieniu przełożenia, czy jest to może N ale z jakimś włączonym reduktorem? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.


    • Przez elamir
      Panowie co to za element renówki 103.54 niedaleko tylnego mostu? Cieknie mi spod niego olej hydrauliczny. 


    • Przez Michał8201
      Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi.
    • Przez user88
      Witam. 
      Mam 155.54 będę musiał ja zamykać z kluczyka którego brak. Jeśli posiada ktoś wkład z kluczykiem to kupię. Wiem też, że te wkładki posiadały numery zgodne z tym na kluczu może dałoby się dopasować coś ew dorobić kluczyk. Jest dostepna takowa na zamówienie ale 400 zł trochę sporo. 
    • Przez mariusz1304
      Witam,
      Od niedawna mam problem z przednim napędem. Dokładnie to cos w nim hałasuje. Tak jakby turkotanie przy każdym obrocie kół. Na ta chwile ciężko mi stwierdzić czy to z przedniego mostu czy z okolic przystawki.
      Kilka lat temu miałem obrobione tryby w przednim moście i wtedy hałasowało bardziej przy skręcaniu a teraz coś słychać przy jeździe na wprost. Przy skręcaniu jest cicho. Przy wyłączonym napędzie też nic nie słychać.
      Olej w przodzie wymieniony jakieś 3 lata temu na 80w90LS
      Łożysko podpory wału sprawdzone.
      Jest możliwe żeby tarczki w przednim układzie różnicowym lub przystawce tak się zachowywały?
      Miał ktoś taki problem, coś doradzi?
       
      Skrzynia mechaniczna z elektrohydraulicznym załączaniem napędu.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v