Skocz do zawartości

Renault


vIcToRy

Rekomendowane odpowiedzi

  toendt napisał(a):
Też coś słyszałem na temat tej skrzyni, nie wolno jej holować na wyłączonym silniku.. bo jeszcze bardziej ją szlak trafi :P

 

Samochodu z automatem podobno nie wolno zbyt długo holować bo skrzynia padnie

 

Mój znajomy ma Renówke (chyba z 95 roku z taka nowszą maską) ma 85 km z turem chodzi, awarii nie miał, fajny ciągnik itd, chyba z Claasem mają coś wspólnego tak mi się obiło o uszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  MiRol napisał(a):
Samochodu z automatem podobno nie wolno zbyt długo holować bo skrzynia padnie

 

Mój znajomy ma Renówke (chyba z 95 roku z taka nowszą maską) ma 85 km z turem chodzi, awarii nie miał, fajny ciągnik itd, chyba z Claasem mają coś wspólnego tak mi się obiło o uszy

 

Claas kupił licencje na produkowanie reno pod swoją marką. To jest to samo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może książkę serwisową(instrukcje?) do ciągnika renault 110.14..

I czy w ogóle jest taki model jak 110.14 ts ??

 

  grzesiekkunick napisał(a):
no to tak:wyposarzeniem radził bym ci case.
--->Nie powiedziałbym że case 1056xl ma lepsze wyposażenie od renówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam reno 8914 niedawno kupilem i jast w trakcie testow,musialem wymienic weze do nagrzewnicy,w pracy z plogiem 4#40 rabewerk 10 litrow na motogodzine,pozatym jeden problem wyskakuje 1drogowa podczas orki(wyskakuje z reduktora)zastanawiam sie co to moze byc .na masce napisane blocomatic albo reduktor rozwalony albo zeby nie przeciazyc skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam trzy renóweczki 95.14, 103.14 i 103.54. wsystke spisują się na medal, nie mam z nimi żadnych kłopotów!! 103.54 kupiłem z uszkodzonym sprzęgłem, naprawiłem sam!!koszt naprawy 0zł i dwa dni w garażu :) Polecam renówki ze względu na prostą budowę i obsługę i bezawaryjność!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Arek napisał(a):
Gwoli ścisłości mwm to nie silnik mana tylko mwm :) Tak samo wiele osób mówi, że reno mają silniki Fendta :) A tak naprawde Renault, Man i Fendt mają silniki fabryki mwm, która została wykupiona przez deutza

 

Dokładnie tak jak kolega pisze, w silnikach MWM są tylko filtry mana, przynajmniej w Fendzie. Główna produkcja MWM to silniki niskoobrotowe o dużej mocy stosowane w barkach, kutrach itp..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  rolnik2222 napisał(a):
trudno powiedziec ale raczej case ;)

znajomy miał case , jakis 3 cyfrowy to jeszcze był , miał skrzynie przełączana pod obciązeniem, pojechał jakieś drzewko wyrwać i już nie przyjechał, ale już prędzej coś podejrzewał bo czasami mu przy cięższych pracach jakby slizgał na sprzęgle. Miał do wymiany jakieś 3 obejmy, i jeszcze jakąś wcale nie duzą pierdołę, w serwisie kazali mu usiąść by nie zemdlał. Zrobił go na sprzedaż ale żeby chociaż przy lekkich pracach mógł chodzic wrzucił w niego 15 tys. no i poszedł do kolejnego biednego chłopa. Tak więc dlatych którzy licza zł nie tyle marka (case czy renault) a rozwiązania techniczne i stan sprzetu brac pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Olik napisał(a):
Gdzieś już to kiedyś pisałem ale sąsiad miał Renault coś około 145 KM i coś mu na polu zgasł to wzieli go na hol zaprowadzili do warsztatu a mechanik powiedział, że przez te holowanie ciągnika rozwalili mu skrzynie. Za naprawę z częściami zaśpiewał mu sumkę większą niż cały ciągnik wart :/

niemozliwe zeby skzynia padla od cholwania. ja mam renault 95.14 i smiga jak zegarek.filtr paliwa jak do mf255.oleju tez polski sedziszow.mocny podnosnik,silnik mocny fendta-mozna zrobic za 5tys zl 4 gary kapitalke silnika mechanik zrobi(w mojej okolicy tak jest) leje ON i jazdai zagotowala sie raz woda tylko bo chlodnica zaj..na byla.mam go 3 lata.malo awaryjny mocny w deche sprzet autentycznie.POLECAM!! te nowe traktorki niewytrzymuja tyle co starsze renaulty i fendty.teraz produkuja masowe,kiedys starali sie jakosc zachowac.pozdrooooo POLECAM RENAULTA Z SILNIKIEM MWM! -->

 

  slav napisał(a):
znajomy miał case , jakis 3 cyfrowy to jeszcze był , miał skrzynie przełączana pod obciązeniem, pojechał jakieś drzewko wyrwać i już nie przyjechał, ale już prędzej coś podejrzewał bo czasami mu przy cięższych pracach jakby slizgał na sprzęgle. Miał do wymiany jakieś 3 obejmy, i jeszcze jakąś wcale nie duzą pierdołę, w serwisie kazali mu usiąść by nie zemdlał. Zrobił go na sprzedaż ale żeby chociaż przy lekkich pracach mógł chodzic wrzucił w niego 15 tys. no i poszedł do kolejnego biednego chłopa. Tak więc dlatych którzy licza zł nie tyle marka (case czy renault) a rozwiązania techniczne i stan sprzetu brac pod uwagę.

Dobrze gadasz.im prostrzy sprzet tym mniej do rozjeba....nia.renault jest lokej.nie idealny ale mocny:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według rysunku w reni 103-54 traktor można holować kiedy drążek zmiany biegów żółw-zając znajduje się po środku, czyli w pozycji neutralnej. Pewnie dotyczy to też innych modeli. Ale nie będę sprawdzał czy inne położenie drążka może spowodować usterkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez darik
      Witam, od 2 lat jestem posiadaczem ciągnika Renault Ares 816rz z roku 2003, silnik John Deere, sprowadzony z Francji. Po zakupie zrobiłem z mechanikiem przegląd techniczny: m in wymiana filtrów i wszystkich olejów, stwierdzilismy, że za dużo kopci, najbardziej widoczne jest to podczas pracy w nocy, w świetle reflektorów. Dym jest ciągły, nawet na biegu jałowym, wydobywa się z tłumika cały czas. zmieniliśmy wtryski (zamienniki) - nic nie pomogło. Po ok 20 godz pracy wlożyliśmy oryginały nowe, ponownie nic nie pomogło. Zregenerowaliśmy turbinę(wkład turbiny był lekko niebieski, przegrzany). Zaznaczam, ze po regeneracji turbiny z tłumika wyleciał cały brud( było słychać). Ciągnik ma siłę i moc, tylko kopci w nocy, w dzień to nie widoczne, gdy wiatr zawieje na przednią szybę, widać gęstą mgłę, tzn spaliny oraz czuć lekko nie spalone paliwo. 
      Stan oleju w silniku jest praktycznie bez zmian, pompa paliwowa jest w oryginalna, nigdy nie była demontowana, marki Delphi. Mechanik podejrzewa, że ktoś mógł jej zwiększyć dawkę paliwa.
      Może ktoś miał taki przypadek i mógłby mi coś doradzić?
    • Przez marcin46
      Witam chciałbym prosić o oponie ciagnika ares seria 610 620 630 lub 626 636 i podobnych 
    • Przez bolek1521
      Witam. Mam takie pytanko odnośnie opon w wyżej wymienionym ciągniku. Chodzi o opony na tył stoję przed zakupem, obecnie założone są 520/85/38 szukając w internecie większość mówi o 520/70 .  I chciałbym poradzić się na forum które wybrac. Opony na przodzie to 480/70/28 
    • Przez elamir
      Panowie co to za element renówki 103.54 niedaleko tylnego mostu? Cieknie mi spod niego olej hydrauliczny. 


    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v