Renault
-
Podobna zawartość
-
Przez darik
Witam, od 2 lat jestem posiadaczem ciągnika Renault Ares 816rz z roku 2003, silnik John Deere, sprowadzony z Francji. Po zakupie zrobiłem z mechanikiem przegląd techniczny: m in wymiana filtrów i wszystkich olejów, stwierdzilismy, że za dużo kopci, najbardziej widoczne jest to podczas pracy w nocy, w świetle reflektorów. Dym jest ciągły, nawet na biegu jałowym, wydobywa się z tłumika cały czas. zmieniliśmy wtryski (zamienniki) - nic nie pomogło. Po ok 20 godz pracy wlożyliśmy oryginały nowe, ponownie nic nie pomogło. Zregenerowaliśmy turbinę(wkład turbiny był lekko niebieski, przegrzany). Zaznaczam, ze po regeneracji turbiny z tłumika wyleciał cały brud( było słychać). Ciągnik ma siłę i moc, tylko kopci w nocy, w dzień to nie widoczne, gdy wiatr zawieje na przednią szybę, widać gęstą mgłę, tzn spaliny oraz czuć lekko nie spalone paliwo.
Stan oleju w silniku jest praktycznie bez zmian, pompa paliwowa jest w oryginalna, nigdy nie była demontowana, marki Delphi. Mechanik podejrzewa, że ktoś mógł jej zwiększyć dawkę paliwa.
Może ktoś miał taki przypadek i mógłby mi coś doradzić?
-
Przez marcin46
Witam chciałbym prosić o oponie ciagnika ares seria 610 620 630 lub 626 636 i podobnych
-
Przez bolek1521
Witam. Mam takie pytanko odnośnie opon w wyżej wymienionym ciągniku. Chodzi o opony na tył stoję przed zakupem, obecnie założone są 520/85/38 szukając w internecie większość mówi o 520/70 . I chciałbym poradzić się na forum które wybrac. Opony na przodzie to 480/70/28
-
Przez elamir
Panowie co to za element renówki 103.54 niedaleko tylnego mostu? Cieknie mi spod niego olej hydrauliczny.
-
Przez Krzysw5
Witam wszystkich,
Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie, że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się, że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach, np przy ruszniu jak obroty spadną.
Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę, zobaczyć stan tulei, tłoka, pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też, że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
Chciałem się poradzić, czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
Przy mokrych nie byłoby problemu.
-
Rekomendowane odpowiedzi
Dodatkowe gniazdo zapalniczki
Czytaj dalej »
Renault 110.54
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się