Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jewar kolejowy i próbuj. Jak nie to młoty i dużo siły. A grzanie palnikiem w ostateczności. Bo grzana stal się robi plastyczna. Po wyprostowaniu wstaw dodatkowe lasze na wzmocnienie. Najlepiej podeślij jakieś foto.

Opublikowano

Wywrót nic nie da.Ramę trzeba odpowiednio przegiąć żeby potem jak odbije wróciła mniej więcej na swoje miejsce.Ja parę dni temp prostowałem ramę bo miałem zgiętą i wyszło idealnie. Zrobiłem pętle z łańcucha od taśmy rozrzutnika obornika tak żeby zwisała do ziemi postawiłem na nią stopę lewarka a górę lewarka pod miejsce gdzie chcesz cisnąć.Lewarek sam sobie trzyma żeby cała rama nie szła w górę a tam gdzie ma wypchać to wypcha.

Opublikowano

I mnie czeka prostowanie ram. Ja planuje zdjac pakie od wywrotu a rame pojechać pod sciane silosu podlozuc klocki drewniane tam gdzie trzeba i wysiegnikiem z ladowarki teleskopowej napychac. Musza jeszcze sezon przelać. Ale maja juz wsparcie w postaci naczepy od tira 24m3 dorabiam wlasnie jej hydraulike

Opublikowano

Nigdy bym nie kupił D47 właśnie z tego powodu że się zginają, niby wywrot na 3 strony ale to tylko tyle zalet, mam D-35 3,5 ładowności wożę nią czasem i 5T piasku bądź gruzu i nic się nie krzywi.

Opublikowano

Mi jak kilka tygodni temu koleś na żwirowni sypnął z ładowarki VOLVO 8 ton mokrego piasku płukanego z wysokości może 2m nad podłogą przyczepy to jak wysypał to myślałem że się złamała w pół. Resory w jednej chwili zrobiły się proste jak struna nie ważne czy 7 czy 10 piór. Ale jakoś się dojechało.

Opublikowano

Oj Panowie, nie wiem czy któryś z tych sposobów to jest dobry. Powiem wam jak ja to widzę naciąć po końcach w miejscu podgięcia ramy palnikiem wyprostować to do równego czymś tam ponapychać, pospawać nacięcia łaty się wstawia, a później cały profil ramy ceownik za spawuje się płaskownikiem grubym Tworząc z ramy profil zamknięty, po prostu wzmacnia się ramę tak.

Opublikowano

Resor wytrzyma , gumy powymieniać na większe (d-50) i bez obaw. Przecież takiego ciężaru nie wozi się cały czas. Rama nie wygina się od ciężaru tylko dostaje najwięcej przy wywrocie. Ten ceownik jaki jest taki jest ale jego byle 7 cy 8 ton nie zegnie w pół.

Opublikowano

Ja widocznie za krótko żyje,bo te przyczepy D-47 które do tej pory widziałem i mam to przy 5T na uwracaniu już rama trze o obrotnice o co dopiero na oponach 900-kach przy takim ładunku to tylko chyba jazda na wprost i po równej drodze.

Opublikowano

Z jakiego materiału zrobić nową ramę ( te najdłuższe ceówki ) ? Ceówka hutnicza 140mm , a może jakiś profil zamknięty ( można takie kupić ?). Poradźcie coś . Ps . Chodzi o wymianę starych , nie będę robił całej ramy nowej .

Opublikowano

Ja dałem 160 C walcowanego, on  na końcach ma 120 lub 140 a na środku 220, i tak pod silownik musiale te C zweżać. Tylko żałuję ze nie dałem dłuższej ramy, w oryginale chyba jest 380 cm a trza było dać z 30-40 cm dłuższą i ten przód zamknąć, żeby kołowrót nie gioł ramy. Tak jat to jest w wsystkich przyczepach, tylko nie w D 47.

Wymiana tych C to jest praktycznie robota nowej ramy.

 

Zdjecia w mojej galerii.

  • Like 1
Opublikowano

Nie no na d 47 to 8-9t wchodzi bez problemowo i przyczepa daje sobie rade z tym ale i u mnie rama po 20 latach w 2 miejscach się przygięła i też trzeba cos z tym zrobić tylko jeszcze nie mam na to pomysłu. co do profilu to lepszy jest profil zamknięty 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzyszofl
      Witam grupowiczów. Ma ktoś z was instrukcję obsługi do przyczepy POM Złocieniec PW4 na sprzedaż? Z chęcią odkupię, ponieważ potrzebuję wielu informacji na jej temat oraz powiększy moją kolekcję. Pozdrawiam


    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v