Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co myslicie o Agroplusie 70 jakie spalanie, awaryjnosc itp? przymierzam sie do kupna ale ceny oscyluja w granicach 60 tys ....

 

Dzieki i pozdro

Opublikowano (edytowane)

Panowie a jaka jest roznica miedzy agroplusem 70(70 km) - spalanie 5 l a agrotronem 4.80 - spalanie - ????? (prawdopodobnie 75km) potrzebuje pomocy ma to byc ciagnik zastepczy za c-360 uniwersalny do kazdej roboty oczywiscie naped obowiazkowy .

 

Prosze o odpowiedzi

Edytowane przez vti22
Opublikowano

Mam co prawda agroplusa 80 , więc prawie to samo . Ciągnik jest oszczędny jak na swoją moc , bodajże 77 km . W kombajnie do warzyw w pracy na 8 godzin spala 30 litrów . Awarie są rzadkie i wynikają z zużycia podzespołów . Ostatnio wytarły się frezy na tulejce od przedniego napędu i trochę strachu było bo przednie koła zaczęły niepokojąco drgać . Element założony i można bezpiecznie pracować . Ogólnie polecam , aha silnik jest u mnie chłodzony powietrzem i problemów z przegrzewaniem nie występuje .

Agrotron jest chyba chłodzony cieczą , podejrzewam że spalanie będzie podobne jak Agroplusie .

Opublikowano

myślę ze agrotron spali trochę więcej bo jest cięższy, ma mniejsza pojemność silnika i turbo, wydajniejsza hydraulikę, lepszy udźwig na podnośniku, trochę większy skręt od agroplusa

Opublikowano

aha agrotron 85 pytanie odnosnie spalania podczas naprawde lekkich prac takich jak przejazd z punktu a do b na 1 h (pryskanie) musze znaleźć ciągnik ktory zastapi mi c-360 o podobnych osiagach zuzycia paliwa i nizszych, najlepiej z napedem , a silniki deutz sa oszczedne w porownaniu z john D. itp.

Opublikowano

c360 nie wiem ile pali bo nie mam ale mam zetora 6211 i przy ekonomicznych obrotach deutz spali prawie to samo przy takich samych maszynach tylko że więcej zrobi, szybciej i wygodniej. jeśli chcesz coś bardzo ekonomicznego to kup jakiś 3 cylindrowy np lambo jakieś to spali na pewno mniej jak 60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v