Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądałem dzisiaj 105tke na kołach 34" z tyłu, hmm myślałem że ten ciągnik będzie większy, gabarytowo taki jak mój Ursus 4514.

Zwrotny, rewers działał łagodnie, silnik miękko pracował, spodobał mi się również przeszklony szyberdach, dobre opony w standardzie (Michelin Multibib)

 

Co mi się nie spodobało: korozja na rocznym ciągniku, który stał na placu (stalowe elementy nadwozia, śruby, było tego trochę za dużo), brak możliwości zamówienia ciągnika z fabrycznym TUZ i TUR, uboga skrzynia (myślę że U Pro by mnie bardziej zainteresował- ciekawe jak w nim z powłoką lakierniczą), brak fabrycznie montowanej pneumatyki, brak regulacji przepływu na szybkozłączach (w starym Ursusie gdzie jest nie całe 30l/min to nie ma takiej potrzeby, ale w ciągniku gdzie jest prawie 100l, to by się to przydało). To tak z grubsza. Szkoda że nie miałem okazji zobaczyć go w pracy np z jakimś zestawem uprawowo siewnym,

Opublikowano

Fabryczna instalacja pneumatyki jest w opcji, przygotowanie pod ładowacz i przedni tuz również występują w opcji( opcje nie wykluczające się wzajemnie). przepływ hydrauliki na złączach też jest regulowany bo rozdzielacze są takie jak w maxxumie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v