Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wyczyszczenie do golej blachy blotniki przod tyl wyklepac je wyszpachlowac w niektorych miejscach polozenie podkladu koloru tak samo z maska tylko ze ona byla prosta to tlyko wyczyscioc do golej blachy jak gdzies byly dolki zaszpachlowac i podklad kolor i kabina wyczyszcenie spawanie niektorych elementow szpachlowanie gdzies i pozniej caly montaz tego i tyle

Opublikowano

99% osób nie zaplaci Ci za to tyle ile ta robota jest warta ;) taka smutna prawda. Nawet liczac 20zl/godz. pracy, a jest to zupełnie śmieszna stawka jak za godzine pracy specjalisty.

 

Kiedys wyceniłem znajomemu malowanie blach z c330 (coprawda tylko z jednej strony i on to miał zdemontowac/zamontowac) na 700zl i było i tak za drogo.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Piaskowanie 100zł/h, 2 godzinki błotniki powinny  być zrobione, maska trochę dłużej. Malowanie 250zł za błotnik, maska 350zł.

Opublikowano

Po pierwsze, co za różnica czy robi jedna osoba czy dwie. Robota taka a to taka.. nie może kosdztować więcej niż.. tyle a tyle. Nie można wyceniać roboty podług ilości ludzi którzy ją wykonują. Jeśli uważasz że jest inaczej, to zatrudnij sobie paru kolegów do pomocy i choćby mieli tylko stać (i polewać), powiesz że "panie... ale nas robiło czterech!". A klient ci odpowie "a g... mnie obchodzi ilu was robiło". Robota nie warta więcej niż... i tyle. Pieniądze sie bierze od roboty, a nie od tego ilu ludzi przy niej było, stało czy robiło!    Sprawa druga "ile kosztuje sama robocizna". Nikt ci nie powie ile "sama robocizna" kosztuje. Jeden będzie robił szybko ale na odpieprz, drugo powoli a dokładnie. Jeden policzy 50 zł za godz, drugi 100 jeszcze inny 150. Franek w szopie jest zawsze troche tańszy niż jakiś zakład blacharski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v