Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie który z ciągników będzie najlepszy do orki belowania i talerzowania. Który jest najtańszy w naprawie, który najmniej pali, jest najwygodniejszy i najprostszy w obsłudze. Innymi słowy reansumując który z podanych modeli to dobra inwestycja na przyszłość. Ciągnik miał by być kupiony jako używany

Opublikowano

jesli ograniczasz sie w wybore tylko do tych dwóch, to zdecydowanie p5

 

dlaczego?

bo ma podsespoły europejskie a nie ruskie

silniki bodaze iveco, skrzynia zf z półbiegami i zmiana kieruku jazdy, ponadto mocniejszy, wiecej uniesie na tuzie itp

 

82 to praktycznie rusek z polska nazwą.

Opublikowano

skoro jest na europejczyku oparty to znaczy że pewnie drogi w naprawie i to razi mnie trochę. Znajomy ma pronara tsa i chwali sobie ale niemam pewności co do jego opinni i stąd pytanie czy naprawdę nie można na jego marudzić bo szczerze mówiąc to był bym skłonny bardziej do tego modelu niż do zefira a co do p5 to nie bardzo się oriętuje w temacie i niewiem czy za jego cenę nie warto by było kupić coś innego

Opublikowano

Ja również bym radził Ci wybrać serię P5 mimo wyższej ceny. Z tymi licencyjnymi Belarusami jest jak na loterii- trafisz na dobrego albo co chwilę będziesz w nim coś robił. Natomiast zarówno na forum jak i u mnie w okolicy posiadacze serii P5 je chwalą ;)

Opublikowano

Jeśli chodzi o cene i prostote napraw to TSA bije na głowę pozostałych dwóch. A pozatym jeśli już coś nawali to zrobi ci go każdy mechanik który ma choć dorobinę pojęcie o MTZach. Co w przypadku P5 i zefira jest raczej wykluczone. Jeszcze jedno jeśli TSA to tylko na krzyżaku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sandrii
      witam mam taki problem nie potrafimy odkręcić tej śruby a moze się to wybija? zawleczka wyciągnięta i nic klucz udarowy nie daje rady nawet 
      jest to śruba to drążka zmiany biegów 


    • Przez sandrii
      Przychodzę z pytaniem jak te tuleje wymienić podobno trzeba tylko odkręcić drążek i wszystko pozdejmowac niby prosta robota ktos to robił w Pronar 82a? moze coś więcej powiedzieć na jakie tulejki wymieniał i cos przy okazji 
      chce je wymienić zeby ten drążek tak nie latał i biegi lepiej wchodziły 
    • Przez donmateo246
      Cześć, od dłuższego czasu zmagałem się z problemem oświetlenia przedniego, reflektorów. Niestety orginalne nie zdawały egzaminu. Nie były szczelne, a wilgoć oraz kurz doprowadzały do szybkiego łuszczenia się chromu na odbyłysniku. Niestety wymiana nie pomagała, ponieważ problem się powtarzał. Po przygodzie na przegląd udało mi się znaleźć motywację i opracować ramki oraz rozwiązanie pozwalające zainstalować zamienniki od firmy wesem, które są tańsze i szczelne. Jest to wydruk 3D jeśli ktoś ma problem podobny do mojego to chętnie pomogę.


    • Przez Krizh
      Witam, czy znajdzie się na Forum ktoś posiadający traktor Pronar Zefir 85 wraz z przednim tuzem? Potrzebuję zdjęć mocowania takiego elementu (czy tylko z przodu na 12 śrub czy też idzie jakaś ramka do tyłu traktora). Z góry dziękuję. 
    • Przez piotrkacz
      witam wszystkich kupiłem pronara 5135 czy ktos coś rzuci na forum co to za maszyna .ogólnie 2007 r 5135 silnik iveco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v