Skocz do zawartości

Ciśnienie oleju


lukano

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kolejne pyt. Chodzi mi o skrzynie w 3P ile wchodzi do niej oleju (ile powinno byc) i jaki ma byc ten olej???

 

Ja mam zalany olej hydrauliczno-przekładniowy agrol u z lotosa, do skrzeni biegów i do tylnego mostu wchodzi ok 35-40l oleju. A co do ciśnienia oleju to zdarzają się przypadki, że nowy czujnik jest wadliwy i w tedy do reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty

Pomocy !http://www.agrofoto.pl/forum/style_emoticons/default/sad.gifWitam, posiadam ciągnik 4011 dwa tygodnie temu został zrobiony remont kapitalny (od przedniej osi aż do tylnego mostu)remont -silnika(szlif tuleje pierścienie panewki pompa olejowa rozrząd głowice ale tylko jedna bo reszta była wymieniona wcześniej oraz wszystkie potrzebne części które się zużyły i płyny też.problem polega na tym że ciśnienie oleju spada podczas pracy silnika.gdy od pale to na wolnych obrotach przy 800 ciśnienie ma 4-5 kontrolka oleju się nie świeci,jak ciągnik się rozgrzeje to ciśnienie spada do zera a lampka od oleju się nie świeci ale czasami się żarzy gdy dam obr na 1200- 2000 to ciśnienie na zegarze pokazuje mi 5-7atm. Co jest nie tak .mechanik który robił powiedział że trzeba będzie wymienić filtry na nowe jak w C360.regulacja nic nie dała ,ani wymiana pompy smoka i rurki doprowadzającej olej.korki są dokręcone na wale. http://www.agrofoto.pl/forum/style_emoticons/default/huh.gif Czy ktoś z Was miał taki problem. martwie się że zajeżdze silnik przy cięższej pracy (rotacyjna czy prasa) a koszt wyniósł mnie ponad 5 tys i trochę części już posiadałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty

Panewki ok .Pompe olejową założyłem starą zaworek na filtrach sprawdzony a tu jak było tak jest .A czy ktoś się wie jaki koszt jest przystawki i filtru bo pompa olejowa,do C360 to kosztuje chyba 170zł. a w tej starej pompie od 4011 są dwa wyjścia obok siebie (smok ,i przewód zasilający)a z boku zaślepka na klucz 27.a czy ktoś powie mi czym się różni pompa 4011 od 360 .pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieliśmy ten sam problem, po kapitalnym remoncie jak się nagrzewał momentalnie gubił ciśnienie, okazało się że (przepraszam za niefachowe określenie ale mam nadzieję że zrozumiecie o co chodzi) stopy głównych panewek i miejsca gdzie przychodzą panewki wymagały szlifu, gdyż najwidoczniej po wymianie panewek i wału ustawiały się one inaczej niż przy starych elementach i zbierało z jednej strony panewki i ginęło ciśnienie. Wspomnę że przed oddaniem bloku do szlifu probowaliśmy wymainy samych panewek ale po króciutkim czasie bylo to samo, a po szlifie problem znikł i 3 lata po remoncie jest spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema jestem nowym urzytkownikiem i mam pytanie.a mianowicie to wam opowiem wszystko po koleji.zrobilem remont ursusa c 360 nowy wal tuleje tloki i no to wszytko co nalezy zrobic i dodam ze nowa pompa olejowa.i mam problem z ciesnieniem oleju. gdy zapalilem silnik to mial na zimnym 4.5 At i po 5 min zaczelo spadac do 3 At ale to normalne chyba prawda? no a na drugi dzien zapalam i na zimnym silniku pokazuje mi 3 At i wiec juz go zgasilem bo mysle ze cos nie tak a jak bedzie rozgrzany to wogóle bedzie jeszcze mniejsze. I jeszcze taki problem. cos z przodu silnika mi wyje tak jagby cos w rozrzadzie no nie wiem. ktos mi moze pomóc? prosze o rade ,bede bardzo wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. zrobiłem remont ciagnika i po odpaleniu mial cisnienie 4.5 At a potem po jakis 5 min zeszlo do 3 ale to chyba dobrze nie? następnego dnia zapalilem motor i na zimnym pokazuje mi 3At wiec zgasilem bo moze cos nie tak. Pomoże mi ktoś? za odpowiedzi dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jeszcze do tego nowy wal po prostu nowy. i jak dzis odpalilem to mialem na zimnym 3 a jak sie rozgrzeje to juz wogóle mnie bedzie

 

Olej? wlalem prawie 9 litrow to chyba dobrze nie? nie wiem co jest no moze i jak sie dotrze to bedzie ok. Ale jeszcze mam jeden problem. Bardzo mi cos wyje w silniku tak jakby w rozrzadzie. tak naprawde to pierwszy raz zrobilem remont i sie boje zeby cos było nie tak. prosze o pomoc

Edytowane przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wał z panewkami jest nowy, to sprawdź szczelność przewodów od pompy, ssak, oraz zawór przelewowy. :( 22825 - od tego nr. silnika może być słyszalne brzęczenie zaworu przelewowego, jak masz wymienny filtr oleju. O ile dobrze pamiętam to trzeba wywiercić otwór w tym łączniku na średnicę 2.6mm. Są to dane z głowy i nie dam sobie jajek uciąć za to. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co ci podam to dane książkowe.

Przy najmniejszej liczbie obrotów silnika ma wynosić min. 1,5 atm a przy obrotach 2200 4,0-5,5 atm. Kielbasa ma rację z tym otworkiem ale robi się go tylko po to żeby zlikwidować brzęczenie zaworka. Nie ma to wpływu na pracę silnika. Na twoim miejscu sprawdził bym czy dobrze przykręciłeś rurkę od pompy. Chyba że jesteś tego pewny. A rozrząd... chodzi ci o zębatki? Jak zdejmiesz korek wlewu oleju to słuchać pracę zębatek rozrządu i jest to normalne. Ale tylko gdy zdejmiesz korek i przyłożysz ucho do otworu wlewu oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie 3-4 to bardzo mało ja mam 4.5-6 ale to silnik nie jest nowy, po za tym jesli zrobiles remont to wypada dotrzec silnik moze dlatego ma takie male cisnienie?

za duze cisnienie niedobre i za male tez niedobre. A stan oleju masz jaki?

przy 6A z filtrem oleju możesz się pożegnać!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojecia co jest i jeszcze wozilem blok do ślusarza no i na glownych lozyskach ,na panewkach no cos tam robili jagby szliwowali no nie wiem i moze teraz za luzno panewki sa wpasowane i jest male cisnienie. a co z ty wyciem w silniku? jeszcze takiego wycia to ja nie slyszalem nie wiem co to jest odglosy ida tak jakby to bylo przy rozrzadzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pożegnać to nie wiem ale... przy filtrze wymiennym ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego wynosi od 4,5-6,5at , a przy odśrodkowym 5,4-7,5at.Reguluje się to zmieniając położenie zawleczki w zaworze przelewowym.

 

Sam wałek rozrządu nie ma prawa wyć. bo i z czego i w jaki sposób? Prędzej bym powiedział że masz coś nie hallo z zębatkami. Może któraś jest założona nie tak jak trzeba i ociera o pokrywę. Spróbuj kręcić silnikiem ręcznie i słuchać gdzie to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła zebate napewno sa dobrze zalozone i one nie ocieraja jestem tego pewien . a z tym ciesnieniem to co? przeciez wszytko jest nowe. moze nie potrzebnie ten blok dawalem do tego slisarza co?

 

ale ty cisnienie oleju jest takie na małych obrotach a jak na wiekszych to moze troszeczke sie podniesie.Ale moze ten zegar jest nie dobry bo jak na najmniejszych obrotach silnik pracowal niemal co nie zgasnie to dalej mi pokazywal 3At

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v