Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich moje pytanie brzmi jak w władymircu z dwoma wajchami biegów jak od kleszczyć biegi mam zablokowana skrzynie na biegu 2i 6 ??? czy to jest dużo roboty i co i jak trzeba odkręcić ???? pozdrawiam proszę  o [pomoc 

 

Opublikowano (edytowane)

Witam, pod podłogą po bokach  skrzyni biegów są dwa takie prostokątne jakby nadbudówki, obie jednakowe (dekielki,pokrywki) na cztery śruby, musisz je odkręcić i wówczas masz dostęp do wodzików, i te wodziki trzeba przesuwać tylko najlepiej z drugą osobą jest to robić bo sprzęgło trzeba mieć wciśnięte oraz ta druga osoba dżwignią zmiany biegów niech przełącza te biegi co masz zablokowane a będziesz widział którymi wodzikami trza przesuwać będą lekko się ruszać, bo tak to dość trudno inaczej wytłumaczyć   :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowane przez wieslaw16
Opublikowano

Witam, jest to temat o biegach to też się podłącze, A mianowicie mam problem tego typu że mając skrzynie z jednym lewarkiem nie mogę zmienić pozycj z tych niższych na wyższe. W drugą strone nie ma problemu . Żeby zmienic na te wyższe biegi musze zrobić to cofając ciągnik do tyłu i tu moje pytanie czy w skrzyni jest jakiś wodzik bądz wielo wpust do wyregulowania tego?

Opublikowano

Trzeba rozbierac  zdjać dekiel i zobatrzyc wodziki ale moga to być również popuszczone  sruby w obudowie mechanizmu różnicowego

 

Przy okazji warto dołożyć 200 zł i przerobić na 2 wajchy

Opublikowano

Co do zmiany biegów szosowe-terenowe czy jak je ktoś tam nazywa to jeśli nie wchodzą one tylko mamy luz to trzeba wrzucic bieg, przygazować, wcisnąć sprzęgło i wtedy próbować włączyć te biegi bo wówczas koła się kręcą i najdą na siebie.

Opublikowano

Tyle że u mnie w czasie jazdy do przodu  zmiana tej pozycj jest nie wykonalna. Dodam że jest to skrzynia z jednym lewarkiem przerobiona przez mojego poprzednika na trzy lewarki . Myślałem że może jest gdzieś na zewnątrz jakaś regulacja ale chyba bez otwierania skrzyni się nie obejdzie  :( a jak widze to kupe rozbierania będzie.

Opublikowano (edytowane)

Zapewniam że już próbowałem  na różne sposoby to robić niestety skuteczny jest tylko jeden.Do tyłu i wskakuje, Wygląda to tak jak by jakiś frez bądź ząb nie pasował na sasiedni tryb.Niestety nie widziałem tej skrzyni od środka a z braku czas nie mam kiedy się do niej dobrać. Miałem nadzieje że jest jakaś możliwość regulacji  tych trybów z zewnatrz ale chyba bez rozbierania nic się nie da zrobić.

A jeszcze takie pytanie odnośnie biegu ślimaka tam rewers nie działa do tyłu a a do przodu ciągnie w trzech pozycjach tak z ciekawości czy to jeden bieg czy trzy różne?

Edytowane przez kowalskipiotr1004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v