Skocz do zawartości

Renault 103-14 problem z podnośnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam , mam problem z podnośnikiem nie chce się zatrzymać tylko cały czas poodnosi nie reaguje na dźwignie . W ogóle nie chce się opuścić dopiero jak odkręcę przewód od siłowników wspomagających dopiero podnośnik opadnie na dół .   

Opublikowano

W tych renówkach rozdzielacz podnośnika jest chyba gdzieś pod kabiną tylko trzeba któreś koło zdjąć czy jakoś tak. Jak ta renówka sie koledze sprawuje jaki pług uciągnie 1,6 m? Uciągnie agregat 5,2 m? 

Opublikowano

Jeszcze nie pracowałem nią w polu bo kupiłem ją i nie mogę jej odpalić bo ten podnośnik cały czas idzie do góry i się nie zatrzymuje . Taki opór stawia pompa że nawet nie ma siły akumulator z rozruchem nie dają rady . 

Opublikowano (edytowane)

Kolego radziłbym uciekać z renówką,bo jeżeli nawet nie wyjechałeś jeszcze w pole i już masz z nią duże problemy to pomyśl se co będzie podczas orki itp. Nie zapominaj,że części do tego są okrutnie drogie,no chyba,że zamienniki.Jeśli chodzi o podnośnik to raczej wina tkwi w rodzielaczu.

Edytowane przez Zoch
Opublikowano

Podnośnik jest mechaniczny . Ten ciągnik był parę lat we Francji nie odpalany i jak chciałem go odpalić to podnośnik poszedł do góry . Całe szczęście że w porę zauważyłem to mi całej czapy nie połamało .Miałem jedna renówkę 75 KM i byłem bardzo z niej zadowolony .     

Opublikowano

Wcale się nie zrarzaj tylko trzeba rozbierać. Najpierw wyciągnąć rozdzielacz bo może zaciął się tłoczek a jak nie to podnośnik. Robota przy tym wcale nie taka straszna.Mi to zajeło ze dwie godziny i wszystko na wieżchu to znaczy cały podnośnik bo zmieniaem uszczelniacze na tłoku. Poczytaj troche na forum to będziesz wiedział więcej jak  się za to zabrać.Jest też troche zdjęc podnośnika może od innych modeli a wszystkie są podobne z serii 103,  106 , 110, 120 itp.

Opublikowano

Kumpel też renówke kupił ale coś 110.14 i też coś z podnośnikiem miał to rozebrał rozdzielacz i tam jakiś tłoczek sie zapiekł.  A dzisiaj byłem w Gnieźnie tam specjalizują się w regeneracji podnośników w ursusach i zetorach to za zachodnie podnośniki sie nie biorą. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v