Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Koledzy jak w temacie potrzebuje informacji o ciągniku lamborgini konkretnie o tym  http://olx.pl/oferta/lamborghini-r6-165-7-CID757-ID83zd5.html#0cb0d8fec1  jedynie  jak narazie wiem o tych ciągnikach to to że to prawie wszystko to samo co deutz? najbardziej ciekawi mnie jakie tam są skrzynie bo silnik akurat w tym z ogłoszenia jest z deutza ale cena już nie ba za zielonego trzeba by dać z 50% więcej, będe wdzięczny za kazdą informacje. z góry dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

witam:-) kiedy wybierałem ciągnik sadowniczy z tego koncernu to musieliśmy dopłacić za kolor deutza 4000tys zł i to było ostatnie pytanie przy konfiguracji... ale nie wiem czy jest to tak samo przy ciągnika rolniczych...

Opublikowano (edytowane)

to sa te same ciagniki tylko w innym opakowaniu lamborghini tansze od deutza nie jest 

 

No chyba jednak tańsze, albo cena tego co znalazłem troche dziwnie niska :unsure:

Możecie powiedzieć coś więcej o tych ciągnikach np średnie spalanie,  awaryjnośc elektroniki itd

Edytowane przez farmervip
Opublikowano

nie wiem co to za dziwna skrzynia że ma mieć tylko 4 biegi i 4 półbiegi wszystkie deutz-fahry które spotkałem zawsze miały 6 biegów głównych wiem napewno że niektóre modele lambo nakładają się z deutzem i są identyczne

Opublikowano

Cena jest OK, ja ostatnio kupiłem Same Iron 100 (odpowiednik Agrotrona K i Lamborgini R6), rocznik 2007, przebieg 2650 mth i zapłaciłem niewiele więcej. Tylko mój jest w najbogatszej wersji hi-line i posiada tura mx. Najpierw szukałem Agrotrona k, ale z tego roku i z dwukrotnie większym przebiegiem,bez tura kosztował o 34 tyś. więcej, więc wybór był prosty.

Więc jak ten jest w dobrym stanie, wszystko działa i nie był jeszcze rozkręcany, to jest to bardzo dobra oferta.

Opublikowano

Jeśli handlarz nie chce ci nic powiedzieć to znaczy, że może być lipa. Nie chce przez tel wmawiać, że nie rozbierany, że stan perfekcyjny. Aby niknąc awantur na miejscu. Tak pojedziesz zobaczysz. Nic nie dojrzysz to kupisz. W razie czego on powie, że też nic nie wie, nie kłamał. Bo nic nie mówił. Oczywiście tak nie musi być. Ale atrakcyjna cena też powinna wzbudzać podejrzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v