Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 

 

Niedawno wymieniłem cała instalacje elektryczna w swoim Mf-ie. Po wymianie zauważyłem ze nie działa lewy kierunkowskaz oraz swiatła awaryjne. Dodam ze przed wymianą instalacji również to nie działało. Myslałem ze moze mam gdzies uszkodzone przewody ale po wymianie instalacji nadal nie działają. Mozliwe ze byłby uszkodzony przerywacz? Jezeli byłby uszkodzony to chyba nie  powinny działac kierunkowskazy z prawej strony ? Prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam 

Mariusz

Edytowane przez marioc14
Opublikowano (edytowane)

Włącznik awaryjny w przypadku tej awarii nie ma nic wspólnego ponieważ prąd dochodzi do przełącznika L/P bo działa prawy kierunkowskaz.
Przyczyny szukaj w uszkodzonych przewodach lub w samych lampach.

Edytowane przez asharot
Opublikowano

Podłączalem tak no i nie ale jak sprawdzałem miernikiem przejscie to od przełacznika az do lampy przejscie było takze zastanawia mnie ten przerywacz. Jak on jest zbudowany ? Mozliwe jest to ze jak by był uszkodzony przerywacz to prawy by działał a lewy i awaryjne nie ?

 

Opublikowano

Moze ktos mmontował nowa instalacje i sie spotkał z podobnym problemem ? W instalacji starego typu miałem po dwa przewody do przełacznika a w nowej jest po jednym ale prawy działa.


Bartek976 ale miales te same objawy ze działał Ci jeden kierunkowskaz a lewy i awaryjne nie ?

Opublikowano

Dzisiaj kupiłem nowy przerywacz i było przez jaki czas ok ale jak podłaczałem tylne lampy to cos zwarło i teraz mam tak ze teraz lewy kierunkowskaz działa a prawy nie. Dziwne rzeczy z tą instalacją bo nawet teraz jak podłaczyłem stary przerywacz na którym działał mi prawy kierunkowskaz a lewy nie to teraz jest tak ze lewy działa a prawy nie ;/ Nie wiem co jest grane 

Opublikowano

Witam

 

Problem częściowo rozwiązałem. Prwdopodobnie mam zwarcie gdzies na wiązkach zasilających tylne lampy na błotnikach. po odłączeniu problemy ustąpiły. obecnie czekam na nowe wiązki i jak zamontuje to się okaże czy pomoże.

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Opublikowano

Odświeżę troszeczkę temat.

U mnie sytuacja następująca: Światła awaryjne działają, prąd na awaryjnych do kabli od kierunkowskazów dochodzi. Same kierunkowskazy nie działają, brak w nich prądu. Cóż to sie stało?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v