Skocz do zawartości

Dekiel na skrzyni biegów case 845


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie, chciałbym podziękować wszystkim za pomoc, wczoraj udało mi się naprawić te wyskakujące biegi i już jest wszystko w porządku, wystarczyło przesunąć lekko widełki i już jest dobrze, koledzy wyżej mieliście rację co do tego że szybkie biegi to wajcha w prawo i do tyłu, czyli te widełki bardziej u dołu zdjęcia, to mi się coś pomyliło, jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc.

Opublikowano

Witam!

Podepnę się do tematu.

Od niedawna jestem posiadaczem International 745 xl. Mam w nim problem ze skrzynią. Posypały się łożyska podporowe wałka górnego. A że nie ma w pobliżu nikogo kto by się mógł tym zająć postanowiłem zrobić to sam. I tu się pojawiły schody. Za żadne skarby nie mogę wyciągnąć skrzyni. Odeszła może z 1 cm i na tym koniec. Wie ktoś może czy jest tu jakiś haczyk. Może jest jakieś zabezpieczenie którego zwykły śmiertelnik nie dostrzeże lub coś innego. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam. ja też posiadam Internationala 745 xl i tak samo mam problem ze skrzynią biegów. U mnie przy zmianie biegów przód-tył słychać i czuć zgrzytanie, tak jak w c360. Może ktoś z was wie co jest tego przyczyną? Z góry dziękuję za każdą uwagę.

Opublikowano
Dnia 2.06.2015 o 20:24, rival1120 napisał:

Witam ponownie, miałem chwilę czasu i zdjąłem dekiel, ten z podnośnikiem, mam już dostęp do skrzyni od góry, ale mam problem, bo po wrzuceniu szybkich biegów widelec dotyka do skośnego koła zębatego, nie można go dalej przesunąć jak planowałem na początku, moja teoria jest taka że to skośne koło odpycha widelec i gdy puszczam gaz na szybkich biegach, wtedy skrzynia pracuje bez obciążenia i biegi wyskakują, albo druga teoria, że koło pierścieniowe, to które popycha widelec, jest odwrotnie założone i nie zaskakuje tyle ile powinno na synchronizator i tryb napędowy, ale nie wiem czy to jest mozliwe bo to koło jest z tego co pamiętam symetryczne, a poza tym dość daleko się zazębia, więc sam juz nie wiem, może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
Zamieszczam zdjęcia jak to wszystko wygląda: zdjęcie 1 załączone szybkie biegi, zdjęcie 2 luz, zdjęcie 3 załączone biegi wsteczne

dla wyjaśnienia dodam że chodzi o ten widelec bardziej u góry, nad tym skośnym kołem zębatym

Jak Pan zdjął dekiel?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v