Skocz do zawartości

władimiriec t25


emuel

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym już wolał dać do władka orbitrol. Poszukać na szrocie z jakiegoś rozwalonego busa. Mam na kole pasowym dodatkowe miejsce na pasek klinowy bo w opcji były modele t 25 ze sprężarką. A że władek ma drążek poprzeczny to wystarczy jeden siłownik. Obciążenie silnika nie było by duże bo orbitrol nie potrzebuje zbyt dużego ciśnienia oleju. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak chciałem zrobić bo jest mniej roboty z tym niż w 330 (jeden drążek tak jak w 360) miałem kiedyś kompresor w nim ale pękła mi podstawa. A czy po takiej modernizacji przejdzie mi przegląd rejestracyjny? Ile kosztuje orbitrol bo pompke to sobie u złomiarzy załatwie? A jak nie zagra? I jeszcze jedno czy da się do mojego T25 http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=13179 załażyć opony 12,4 bez żadnych przeróbek i ile kosztują takie radialne Nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przeglądem nie powinno być problemów jak nie będzie luzów w układzie kierowniczym. Z tym orbitrolem to różnie. Nowy chyba kosztuje 700 - 1000 w zależności od wydajności. Dlatego na szrocie chyba lepiej poszukać jak już się w to bawić.

radialne wejdą bez problemu. Nie kupuj baruma bo są trochę kiepskie w polu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak przepisy, ale ja bym nie dopuścił do ruchu czegoś takiego jak układ kierowniczy uzależniony od paska klinowego 4_2_200v.gif

A ty myślisz że w autach pompka wspomagania to na korbę jest? :wacko:

Do sztafek#8482:

W galerii jest jeden T25 z turem sam też widziałem ruska z turem ale mu się nie przyglądałem bo on przejeżdżał :P

A jak by ten orbitrol wrzucić to przy zgaszonym traktorze mogę kręcić a koła się nie ruszą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zróbcie dobrze tzn. zero luzów dla niedowiarków mówię że da się to osiągnąć z palcem w tyłku smarowanie no i dobra zbieżność a jeśli chcecie żeby sie lżej kręciło to trzeba skrócić to ramie zamocowanie na nafrezowanym wałku który wychodzi z przekładni kierowniczej i będzie jak w 60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak nasmaruje to przy większej prędkości zaczynają latać koła na boki, mam niestety luz na jednym przegubie, 35% luzu na kierownicy, będzie się trzeba za to wziąć, a tak ogółem to T- 25 jest stalowym ciągnikiem, idealny do lekkich prac, jak i cięższej roboty. Ostatnio mnie zaszokowało to że rozkręcając wyłącznik do świateł kable do nich są na styk, więc będę musiał sie pobawić ze 3 godz przy dwóch przełącznikach (nie wiedziałem że w tamtych czasach brakowało im kabli )

:blink: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo rzucało ciagnikiem przy "większej" prędkości, ciężko sie kręciło...itd rozkręciłem z wujkiem wszystko cały układ kierowniczy wymaiana przegubów coś w kolumnie dorabiali, zbieżnośc, smary itd. i co wam powiem Panowie teraz to bajka leciutko :blink: obciażniki przednie ściągnałem choć czasem by sie przydały :D ale... teraz tylko rączke założe i będzie git... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak mówisz nie ma rzeczy niemożliwych wszystko można zrobić tyko trzeba chęci a nie krytyka że ruscy to ze ruscy tamto kiedyś pokazywałem zdjęci mojej hydrauliki to nikt nie mógł uwierzyć jak to jest że na zewnątrz nie ma ani kropki oleju! .....!!! mój ciągnik ma przerobione ponad 4000mth i jest w znakomitym stanie w tym roku będę go malował bo niestety czas zrobił swoje i farba już wyblakła gdzieniegdzie wyszła rdza....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez mufa15
      Witam, jak podłączyć świecę żarową razem z kontrolką, mógłby ktoś wrzucić zdjęcie podłączenia u siebie jak ma?.

    • Przez maxxxior
      Cześć Panowie. Sprawa wygląda następująco. Ojciec podjął się rozebrania bloku silnika w celu wymiany cylindró, tłoków, wału, panewek itd. Ogólnie chce zrobić generalny remont. Ja się na tym tak średnio znam, ale chcę żebym mu pomógł. Pierwsza sprawa to czy te zestawy naprawcze po 2tyś zł na allegro są dobre? Ciągnik nie będzie jakoś dużo użytkowany, raczej sporadycznie. Do pomocy i złożenia tego wszystkiego ma przyjechać wujek który kiedyś remontował takie silniki. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego zestawu naprawczego i czy sama naprawa jest bardzo trudna? A może macie do polecenia jakiegoś mechanika w okolicach Skierniewic który by przyjechał pomóc to złożyć, albo najpierw przyjechał obejrzeć, coś podpowiedzieć itd? Oczywiście odpłatnie. Z tego co wiem to ojciec nie zamierza planować głowicy ani nic. Jak ostatnio u niego byłem to ciągnik był rozjechany, cylindry tłoki i wszystko zdjęte ale cały słupek silnika z wałem korbowym i zębatkami jeszcze był w całości. Ja mu mówiłem że Ja bym nie ruszał tego wału, tylko wymienił cylindry, tłoki pierścienie ( bo to o to głównie chodziło bo były zapieczone pierścienie na jednym tłoku). 
      Jak dzwoniłem do lokalnego sklepu rolniczego to powiedzieli mi za "oryginalny" wał 1650zł  

      Będę wdzięczny za każde sugestie, porady, informacje. 
      Pozdrawiam,
    • Przez Docent223
      po uruchomieniu silnika chcem uruchomić pompę hydrauliczna i idzie to z oporem jest zgrzyt. co może być przyczyną może ktoś tak miał ? co może byc problemem podczas włączania ?
    • Przez Majster333
      Witam , potrzebuje opinii kogos kto mial moze podobny problem ze swoim Wladziem , lub moze cos podpowiedziec . Wiec tak ciagnik odpala bez problemu , wtryski przeszly juz przeglad (wczesniej ciagnik kopcil na czarno , ktos ustawil zle cisnienie ,za male teraz jest juz duza poprawa . Ale niestety ciagnik chodzi niby normalnie tylko jakby to powiedziec co jakis czas na normalnych obrotach silnika ma takie chwilowe pykniecie ( chodzi rowno i niewiadomo z czego ma takie dziwne odbicie jakby mocniejsze i znowu chodzi rowno) , druga rzecz to troche slabo sie zbiera na obroty poprostu "mulowato" ale wchodzi na wysokie obroty , pompa wdl mnie raczej odpada , wiec sie teraz zastanawiam od czego zaczac tzn. od przestawienia zaplonu , sciagac glowice czy moze laski popychaczy sa skrzywione lub jednak cos z pompa nie tak . Dodam tylko ze filtry paliwowe czyste tak samo jak filtr powietrza , w silniku nie slychac zadnego stukania ani nic podobnego , luzy na zaworach wyregulowane  . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v