Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Wczoraj zauważyłem że podczas pracy zapala się kontrolka od oleju więc dziś postanowiłem wymienić pompę oleju. Po wymianie odpaliłem ciągnik i po jakimś czasie to samo-zapala się kontrolka. na postoju pali się ciagle, na mocnym gazie też się świeci tyle że trochę słabiej. Dolałem mu oleju (Superol CC-30), wymieniłem czujnik, uszczelkę pod miskę olejową. Co może być nie tak? Czy w śrubie od przewodu tłoczącego powinna znajdować się jakaś nakładka (uszczelka) , zaznaczyłem na zdjęciu.

post-35961-0-94787700-1443275479.jpg

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie w układzie smarowania manometrem, to wykluczysz wady czujnika. Objawy opisane przez Ciebie zwiastują najczęściej remont silnika.

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie w układzie smarowania manometrem, to wykluczysz wady czujnika. Objawy opisane przez Ciebie zwiastują najczęściej remont silnika.

 

Ok sprawdzę ciśnienie, a czy tam w tym miejscu powinna być jakaś nakładka ? może bez tej nakładki gdzieś olej ucieka i to może być przyczyną?

Opublikowano

to na rysunku jest grzybek który po dobrym skręceniu nie puści ani grama oleju prędzej puści ten lut wyżej ale to mało prawdopodobne szukaj bo tak jak koledzy pisza o remoncie to może sie tak skończyć ,ale bez stresu kontrolka nie zapala sie z dnia na dzień .

Opublikowano (edytowane)

Zaświeci z nagła jeśli coś pęknie, albo zatka się. Na jakiej podstawie mechanik stwierdził, że pompa oleju jest do wymiany?

Edytowane przez a1fe26c2
Opublikowano

Wpierw zalej normalny olej a nie olejopodobny superol CC30 jak ten olej nawet paruje... Zalej z dobrej marki 15W40 i sprawdź manometrem ciśnienie jeżeli będzie niskie lub wcale na wolnych obrotach to szlif wału

Opublikowano

U mnie bylo tak ze po wymianie calej gory w silniku zaczelo swiecic ponizej 800 obr. byla wymieniona pompa olejowa okazalo sie ze nowy olej powyczyszczal kanaly i zrobilo nagaru i nie bylo cisnienia itrza bylo robic szlif walu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v