Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pewien problem z fendtem 312. Otóż podczas jazdy zdarzało sie ze mignęła mi dosłownie na sekunde kontrolka oleju raz na jakiś czas. Podłączyłem manometr żeby sprawdzić ciśnienie oleju i dawał 3 atm na ciepłym. Dziś jednak jak go włączyłem manometr głupiał ciśnienie skakało od 0.5 atm do nawet 4 co to może być?? Dodam że potem znów ciśnienie sie uspokoiło i było 3,5 Oleju jest dosyć ciagnik dobrze zapala i moc ma jak trzeba. Jeszcze mam pytanie jaki olej dolać do tego zbiornika pod maską ( zdaje sie że od zewnętrznego obwodu hydraulicznego) i jaki do podnośnika (wlew z tyłu pod szybą)??

Opublikowano

Skoki ciśnienia mogą być spowodowane że zaworek od ciśnienia się przycina i przy zimnym silniku jest większe ciśnienie i zaworek się zacina, a jak się rozgrzeje to jest OK. Miałem coś takiego w kombajnie tylko miałem odwrotnie że w moim przypadku dobrze się nie domykał i ciśnienie cały czas było mniejsze niż powinno, po oczyszczeniu zaworka problem znikł.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mi tez tak sie dzialo i musialem tylko zmienic czujnik od tej kontrolki:)Sprobuj tez w taki sposob:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez okejas
      Mam pytanie odnośnie ceny części zamiennych i naprawy skrzyni biegów tak jak w temacie w fendzie 309,mianowicie chodzi o to,ze wyskakują biegi(2 oraz półbiegi),a 3 podczas szybkiej zmiany zgrzyta....ile mógłby wynieś całkowity koszt naprawy??????
    • Przez szympek
      Witam mam problem mianowicie w ciągniku po dodaniu gazu i jego odpuszczeniu chwilę po tym jak chodzi na wolnych obrotach puści dymka niebieskiego i czuć olej, z miarki centymetr ubyło pracował 6 godzin przy kombajnie na wysoki obrotach po dodaniu gazu nie dymi ani nic tylko chwilę po na wolnych puści raz czy dwa
    • Przez adam8211
      Witam wszystkich.
      Problem dotyczy Fendta 312lsa z 1991 roku. Skończyło się sprzęgło, tarcza zupełnie się rozpadła. 
      Ciągnik już po wymianie docisku z tarczą LUK, podstawą tarczy oraz wałka tego co wchodzi do turbosprzęgła. Wszystkie łozyska w sprzęgle suchym i turbomatiku włożone nowe. Zmieniony olej w turbosprzęgle. Nowa pompka sprzęgłowa i wysprzęglik.
      Problemem są ciężko wchodzące biegi. Tak jakby nie wysprzęglał do końca. Wysokie biegi jakoś wchodzą ale czym niższe tym gorzej. Gdzie szukać problemu ?
    • Przez kBieszczad
      WITAM
      Pilnie potrzebuje instrukcji obsługi lub ksiązki pojazdu dla traktora Fendt 311 lsa r 91.
      Gdzie można kupić lub czy ktoś ewentualnie wie gdzie można ściągnąć w wersji elektronicznej.
    • Przez PolExit
      Panwie, 
      zakupiłem w ostatnim czasie Fendt 306 LS Turbomatik, proszę o podpowiedź w sprawie biegów i półbiegów bo mam ich mieć teoretycznie 21 + wsteczne a w praktyce wychodzi że mam ich mniej lub coś nie działa prawidłowo.
      Pytanie podstawowe, bo czytam i trafiam na sprzeczne informacje. Czy po włożeniu np. pierwszego biegu i ustawieniu dźwigni półbiegów na "0" ciągnik powinien ruszyć czy nie? 
      Bo według książki do Fenda którą posiadam powinien ruszyć, a stoi w miejscu. Biegi działają tylko po ustawieniu dźwigni półbiegów na "S" lub "L", czyli tak jak by ruszał tylko na półbiegach. 
      W książce na dźwigni od półbiegów ma dodatkowy przycisk którego ja nie posiadam. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v