Skocz do zawartości

Jakie stosujecie oleje w Kubocie. Wasze opinie i spostrzeżenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak kolega chce oszczędzać na oleju to powodzenia życzę. po za tym mówisz o silniku czy też o hydraulice ? bez obrazy ale takie rozumowanie to dla mnie ..... taka rimula olej z górnej półki za 20 l. 275 zł. to dużo. ?

Opublikowano

Chodzi mi o olej hydrauliczno-przekładnowy oraz do silnika. Kto tu mówi o oszczędzaniu rePsola oryginał norma udt w granicach 13zł dostanę z valvolin mam wycenę za 14zł oczywiście podane ceny przy zakupie 209l czyli całej beczki zreszto ja tylko tak kupuję bo jednak dużo taniej. 

Kolego iron dealer za beczkę oryginalnego kubotowskiego valvoline śpiewa ponad 3500zł a ja go mogę kupić w valvoline za 2800zł to chyba opłaca się szukać oszczędmości 700 zł piechotą nie chodzi.

Wiem że dużo osób jeździ na Platinum agro utto 10W30 też ten olej ma normę udt od kuboty a jest do kupienia za 1800zł.

Opublikowano

odrazu było pisać tak a nie.oleje schell to górna półka i tak jak pisałem rimula r4 za nawet 270 przy 20l. jeśli dodatkowo weźmiesz parę innych rzeczy. także czy to valvoline schell czy Castrol to będzie dobrze aby nie od dilera bo skroji zawsze.

Opublikowano (edytowane)

mam pytanie;

czy oleje UDT od Repsola i UDT od Valvoline różnią się czymś? No bo niby jeden i drugi UDT lub Super UDT.

Mam informację ,że dla Kuboty oleje robi właśnie  Repsol albo Valvoline. W Polsce podobno wszystko idzie od Repsola bo Valvoline nie ma autoryzowanego przedstawicielstwa .

 

Czy moglibyście zweryfikować te informacje?

 

 

Informacja od firmy Kubota Polska : "Kubota nikomu nie udzieliła żadnego dopuszczenia na olej".

Przedstawiciel Fuscha przed sprawdzeniem u źródła był na 100% był pewien ,że Fusch takie dopuszczenia ma.

 

Kolejna informacja od Kubota Polska jest taka ,że jeżeli ktoś mając przedłużoną gwarancję pozwolił serwisowi na przeglądzie nalać inny olej niż Kuboty to stracił w tym momencie 3 letnią gwarancję. Ot co.

Edytowane przez AleksanderEr
Opublikowano
  W dniu 2.04.2016 o 18:54, AleksanderEr napisał(a):

mam pytanie;

czy oleje UDT od Repsola i UDT od Valvoline różnią się czymś? No bo niby jeden i drugi UDT lub Super UDT.

Mam informację ,że dla Kuboty oleje robi właśnie  Repsol albo Valvoline. W Polsce podobno wszystko idzie od Repsola bo Valvoline nie ma autoryzowanego przedstawicielstwa .

 

Czy moglibyście zweryfikować te informacje?

 

 

Informacja od firmy Kubota Polska : "Kubota nikomu nie udzieliła żadnego dopuszczenia na olej".

Przedstawiciel Fuscha przed sprawdzeniem u źródła był na 100% był pewien ,że Fusch takie dopuszczenia ma.

 

Kolejna informacja od Kubota Polska jest taka ,że jeżeli ktoś mając przedłużoną gwarancję pozwolił serwisowi na przeglądzie nalać inny olej niż Kuboty to stracił w tym momencie 3 letnią gwarancję. Ot co.

 

Oleje dla Kuboty dostarcza od jakiegoś czasu tylko Valvoline.

 

Jeśli chodzi o 3letnią gwarancję to jest zapis w książce gwarancyjnej że pod warunkiem stosowania oryginalnych środków smarnych. Żaden Shell czy Fusch nie jest akceptowany przez Kubotę. Kiedyś usłyszałem że Fuscha można stosować podczas gwarancji, ale nie było to prawdą.

 

Silnikowy 10W40 kupowałem ostatnio po 20,40 brutto za 1 litr (opakowanie 20), nie oceniam czy to dużo czy to mało - śpię spokojnie :)

 

Opublikowano (edytowane)

dzwoniłem do Repsola i twierdzą , że oni również produkują olej dla Kuboty i mają w sprzedaży Kubota UDT I Super UDT

Mam zamiar u nich kupić ten olej . To jak to w sumie jest , olej od Repsola jest poświęcony przez Kubotę czy nie jest?

 

Różnica w cenie miedzy Repsolem a serwisem Kuboty bardzo duża.

 

Edytowane przez AleksanderEr
Opublikowano (edytowane)

W Aldo w Myszyńcu:

Kubota Super UDT - 20L - 486 zł brutto - czyli nieco ponad 24 zł / litr

Kubota Ultractive LE 10W40 - 20L - 399 zł brutto - czyli ~ 20 zł / litr

 

Producentem oleju na Polskę z tego co się dowiedziałem jest Valvoline.

 

Mogę dopytać jeszcze o olej rozlewny z beczek jeśli kogoś interesuje :)

Edytowane przez AgroInspektor
Opublikowano

Ja do skrzyni planuje Platinum Agro Utto, ma specyfikacje,kosztuje 10zł, w małej prostej 5040 wchodzi 45 litr to piernicze oryginały. Wole trochę czesciej a tanszy. Pytałem u dealera McCormicka to oni po gwarancji wszystkim leją ten Agro Utto. 

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 26.10.2016 o 20:47, Tomaszek8504 napisał(a):

Ja do skrzyni planuje Platinum Agro Utto, ma specyfikacje,kosztuje 10zł, w małej prostej 5040 wchodzi 45 litr to piernicze oryginały. Wole trochę czesciej a tanszy. Pytałem u dealera McCormicka to oni po gwarancji wszystkim leją ten Agro Utto. 

 

witaj, nie do końca rozumiem, wolisz częściej a taniej ? co za różnica drożej a rzadziej ? suma powinna wyjść taka sama.

specyfikacja Utto to jedno a tzw "łyżka dziekciu" to drugie. Ja wolę brendowany olej i śpię spokojnie.

Dostałem 10% upustu na całe zakupy bo miałem kupon ze strony kuboty.

 

po gwarancji leja cokolwiek, licząc że wrócisz i zostawisz monetę na serwisie.  zero sentymentów - biznes jest biznes

Edytowane przez Coni77
Opublikowano

Kupowałem olej silnikowy do Forda tuz po gwarancji ze strony zmienolej.pl Z setek opini, artykułów porównań wybrałem Millers,a, angielski dość drogi olej. Ten Ford ma wymiane co 50tyś lub 2 lata i pytam Pana z tego sklepu jak to jest, powiedział że pracuje też w jakimś laboratorium i żaden olej nie trzyma parametrów dłużej niż rok. A z hydraulicznymi to pewnie inna bajka, bo np. Kubota zwiększył interwał do 800h. A stare Zetory miały aż 1200mth, to moja kubota 1200mth to będzie miała przy 2200h w jej liczniku co w moim przypadku wychodzi z 10lat. Skoro Zetor miał tak dużo, to ja co 4lata i 900h zmienie na Agro Utto i bede zadowolony, 5040 to prostsza konstrukcja niż ten zetor. Filtr silnikowego kosztuje kilkadziesiąt złotych to sprytni ludzie stwierdzili że pasuje od żuka i ktoś pewnie zakłada taki, w sumie sam nie wiem czy Kuboty lepszy.

Opublikowano (edytowane)

Odgrzebuję temat olei do Kuboty.

Mam M7040 , jeszcze manualny bez komputera i DPF. Jestem po gwarancji i muszę zmienić olej w silniku. Serwis lał mi Fusha TITAN Cargo 15W40  (ACAE E9/E7, API CJ-4/CI4 PLUS/CI-4, CAT ECF-2/ECF-3) notabene nie zgodnie z warunkami 3 letniej gwarancji Kuboty.  Wiem  że dla Kuboty oleje robi Valvoline, nie mogę nigdzie znaleźć info który olej Valvoline jest odpowiednikiem oleju Kuboty?

W instrukcji ciągnika pisze, że olej ma być klasy CF lub CI-4 w/g API do silników typu EGR (z zewnętrzną recyrkulacją spalin)

musi posiadać wymaganą klasę jakości w/g API oraz lepkości w/g SAE, w instrukcji jest podany min. SAE15W40

Nie wolno stosować oleju klasy CJ-4, CF-4, CG-4, CH-4.

Znalazłem olej Valvoline ALL FLEET EXTRA SAE 15W40 w załączniku specyfikacja producenta. Po rozmowie z przedstawicielem Valvoline padło na wymieniony wyżej olej.

Wygląda na to, że to będzie dobry wybór, ale na 100% pewny nie jestem, w tym załączniku Valvoline nie ma informacji, że ten olej ma aprobatę dla Kuboty. Pewnie wynika to z polityki biznesowej Kuboty, która nikomu nie daje takiej aprobaty.  Czy ktoś z kolegów obeznany w niuansach olejowych mógł by się wypowiedzieć? Jestem prawie zdecydowany kupić ten olej Valvoline ale wcześniej chciałbym poznać zdanie innych.

Mam też problem z olejem przekładniowo/hydraulicznym; pękł mi 800mg temu wąż i wywaliło 50 litrów fabrycznego UDT , zalałem Jasol z planem wymiany potem na coś lepszego (filtry wymieniłem oryginalne) , UDT Kuboty za drogi, więc szukam czegoś w rozsądnej cenie. Też mam info, że UDT robi dla Kuboty Valvoline, tylko, który to będzie olej? A jeszcze zapytam o filtry do silnika ; oleju i paliwa jakie zamienniki nie będą ustępowały jakością od Kubotowskich? Olejowy nie jest drogi ale paliwowe już tak

Valvoline_All-FleetExtra-15W-40_101-17a_PL.pdfPobieranie informacji ...

Edytowane przez Ainat
Opublikowano

Mam m8540 do silnika leje oryginał. Do hydrauliki idzie platinum Agro utto 10w30

Opublikowano

Leje ktoś jeszcze Platinum Agro Utto 10w30 do hydrauliki w ciągnikach po 2010 roku? Ja mam Kubote L5040 2012 rok, prosty ciągnik to powinien wystarczyć. A taki znajomy z serwisu Kuboty po cichu mi powiedział,  że zmień tylko filter po co olej (mam 1000 h) Na logike to może ma racje, bo Zetor ma 1200 mth wymiana oleju czyli tych godzin zegarowych by wyszło może 2000. Kolega ma 5340 to 1200mth mu się zbliżało dopiero w tamtym roku i szykował się do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sw_kamil
      Witam. Czy ktoś orientuje się w jakim formacie terminal tellus przyjmuje obrys pola? 
      Posiadam w programie xfarm dokładne obrysy pól, dwa pozostałe ciągniki przyjęły bez problemu a Kubota nie przyjmuje , a chciałbym w każdym ciągniki mieć identyczne granice pola 
    • Przez MF6190
      Witam,
      poszukuje instrukcji obsługi i instrukcji napraw do kuboty bulltra b1-17, muszę zdemontować przednią oś i wymieć sprzęgło, dlatego potrzebuje jakiejś instrukcji jak ustawić sprzęgło. Może ktoś ma jakąś literaturę do tego modelu i chce się podzielić albo wie gdzie mogę taką dostać. 
    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam minitraktor Kubota GL320 Grandel. Chciałbym w niedługim czasie wymienić kilka rzeczy.
      Dokładnie chodzi mi o wymianę oleju silnikowego, w przednim moście, hydrauliczny i w skrzyni biegów.
      Jakie muszę kupić do niego oleje oraz filtry? Co możecie polecić? Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Kubocik
      Witam,
      Zakupiłem nowy ciągnik Kubota - M4. Po zrobieniu trochę motogodzin chciałbym wrzucić mu nową mapę oraz odblokować biegi szosowe. Zadzwoniłem do firmy która się tym zajmuje a oni namawiają mnie bardzo na usunięcie filtrów cząstek stałych, w skrócie powiedzieli że filtry będą powodowały rozrzedzenie oleju przez resztki paliwa i będzie to osłabiało silnik.
      Co uważacie na ten temat? warto to usunąć? Nie będę miał problemów po usunięciu tego?
    • Przez kris85s
      Witam jestem użytkownikiem ciągnika Kubota M5111  115 KM przepracowane 2200 mth cztery miesiące  temu skończyła się gwarancja na chwile obecną mamy awarie prawdopodobnie sprzęgła rewersu jazda do przodu szarpie a ze skrzyni od strony silnika wydobywa się taki odgłos jak w zwolnicach w 60 tce w ciągniku po paru godz pracy z tymi stukami w cudzysłowiu przestała  pracować cała hydraulika wymienione filtr z hydrauliki okazały się być całe zapchane po wymianie filtrów hydraulika działa  .Czy może miał ktoś podobny  problem ,serwis nie widzi swojej winy że mogła by być jakaś wada ukryta chce wymienić te sprzęgło oczywiście odpłatnie .Pytanie czy ma może ktoś katalog części skrzyni tego modelu ,podobno w tych modelach rozsypuje się kosz sprzęgłowy,czy trzeba rozpoławiać ciągnik a może dojdzie się z boku przez wyspę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v