Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no wiec tak ten filtr u góry wyczyściłem było sporo opiłków , natomiast niewiem który talerz odkręcić bo sa dwa na tym jednym sa mocowania do akumulatorów niewiem czy to ten odkrecic ?? z góry dzieki za odp

Opublikowano

Musisz przesunąć do tyłu tą blachę półokrągłą od dźwigni, czyli jak masz dźwignie to one są przykręcone są do pokrywy na dwie śruby luzujesz te śruby i tą całą blachę w której chodzą dźwignie przekręcasz, tak aby dźwignia podnoszenia jescze bardziej się przesuneła do tyłu i będzie wyżej unosić

Opublikowano

Podnieś przez piątkę.Wyłącz szosowe,wajcha obok max do góry,piąty bieg,gaz do dechy i musi podnieść.Jak nie to tak jak ktoś tu pisze przesuń mechanizm regulacji podnoszenia do tyłu,masz tam srubę na 17 klucz pod spodem

Opublikowano

Praca pompy przez 5 bieg na pewno nic nie pomoże w tej sytuacji. Może jedynie ją pogorszyć. Pompa może pracować maksymalnie do 4 biegu. Na 5 może wałek.

Po takiej zabawie nie tylko plecak będzie do naprawy, ale i pompa do wymiany.

Opublikowano

Od tego jest zawór bezpieczeństwa w razie przeciążenia układu,nic się nie stanie,jeżeli uniesie będzie wiadome że coś jest z pompą,zaworem zwrotnym x2 lub tłoczyskiem

Opublikowano

@Alamo lecisz przez napęd zależny na''5 biegu'' gratulacje :blink: w ten sposób szybko wykończysz pompę oraz wspornik który przenosi napęd pompy hydraulicznej. Instrukcja operatora, obsługi wyraźnie zabrania takich praktyk ;)

Opublikowano (edytowane)

Przez piątkę,2600obr,przeważnie używam przy turze jak chcę unieść przepełnioną szuflę ziemi.Do 10 sekund

 

Przy dobrej pompie tego nie robie,bo unosi:) a jak są problemy,to jakoś radzić trzeba:)

 

O wsporniku nie wiedziałem,puki co nie słychać by się odzywał

Edytowane przez Alamo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v