MagdalenaDrywa

Deutz Fahr ciągnik problem - silnik się grzeje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hankarys    0

Witam,czy wentylator w dx 120 na zgaszonym silniku powinno dac sie krecic reka bez zadnego opioru,oczywiscie pasek sie nie kreci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Jeżeli masz tam sprzęgło to ma się kręcić.
Co to silnika 913 to wersje doładowane mają czujnik temperatury w oleju. Natomiast wszystkie mają czujnik przegrzania na kontrolkę w 1 głowicy tak jak na zdjęciu.s standardowo w głowicy są też gwintowane dwa otwory pod dodatkowe czujniki producentów maszyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2016 o 21:33, Laval napisał:

Jeżeli masz tam sprzęgło to ma się kręcić.
Co to silnika 913 to wersje doładowane mają czujnik temperatury w oleju. Natomiast wszystkie mają czujnik przegrzania na kontrolkę w 1 głowicy tak jak na zdjęciu.s standardowo w głowicy są też gwintowane dwa otwory pod dodatkowe czujniki producentów maszyn.

A gdzie ten czujnik się znajduje bo mam dx4.50 i właśnie spada mocno ciśnienie dodam że mądry mechanik mi go zespawał na sztywno ten wentylator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2281

to już po ptokach, zagrzałeś silnik wcześniej bo nie było chłodzenia, mechanik zrobił na sztywno ale za późno 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11
Dnia 13.02.2022 o 10:29, marcinlewandowski_62045 napisał:

ten co załącza wiatrak

 

Nigdzie, nie ma żadnego czujnika. Jest termostat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

W pompie, tylko po co ci on. Masz dobre ciśnienie.

Zrób zdjęcie wydechu. Masz tam termostat.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie jest małe tylko 2 bary a ciągnik też nie pracował ciężko tylko kręcił się koło domu i tak spadło a jak pójdzie w pole to zaraz kontrolka będzie się paliła. ten termostat jest odłączony u mnie wiatrak na sztywno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Ciśnienie jest dobre. Minimalne to 0,4 bara. Przy obrotach 650 i oleju 15W/40 rozgrzanym do 120°C.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz76    2

Mam pytanie

Jakie jest ciśnienie oleju w ogrzewaniu Deutz Agrostar 6.61. Uszkodziła się nagrzewnica i zamierzam coś dopasować.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz76    2

Dzięki.

Nagrzewnicę wyjąłem i naprawiłem.  Kabina grzeje.

Jeszcze dopytam.

Jak sprawdzić - ocenić  zużycie silnika w DX ie.    Zapala ,jeździ , mało pali ale w pługu IBIS 4 skibowy jakoś słaby.

 Czy tuleje wałka podnośnika tylnego są wymienne? Mam tam luz i olej cieknie z podnośnika .

Bedę wdzięczny za informację.

 

Laval czy mogę prosic o tel ?

Mam parę pytań jeszcze o Agrotrona

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez keeway
      Witam dochodzi mi temperatura do tej kreski może tyle dochodzić czy jest jakiś problem ciągnik chłodzony powietrzem dodam że leci trochę dymu z odmy oleju nie bierze 

    • Przez Turbo4011
      Witam. Co może być przyczyną ze świeci jak sie doda gazu lub czasami cały czas. Wszystko chodzi poprawnie. 

    • Przez Rolnik1507
      Chciałbym zarejestrować traktor Deutz Fahr Agrotron 155 kupiony z Francji. Mam przegląd, umowę, francuskie dokumenty, opinie rzeczoznawcy, która poświadcza, że ten traktor i te dokumenty pokrywają się. Mam też tłumaczenie francuskich dokumentów wykonane przez tłumacza przysięgłego. W wydziale komunikacji odmawiają jednak rejestracji ze względu na to, że jest to już starszy traktor i oni nie mogą go sprawdzić w systemie. Chcą ode mnie, żebym ja dostarczył im poświadczenie z Francji sam w sumie nie wiem już na co. Oni nie będą pisać do Francuzów, bo oni nie odpisują. W mojej ocenie ja dostarczyłem już full dokumentów jakie mogłem dostarczyć. Jakieś pomysły?
    • Przez Deco1234
      Witam wszystkich. Mam Deutz Fahr Agrotron 4.85, w którym to po rozgrzaniu się ciągnika trzymają hamulce. Układ, jaki to zastosowano w owym ciągniku, to układ hydrauliczny z tzw. "wzmacniaczami siły hamowania wspomagany olejem ze skrzyni biegów".

      Myślę o ich usunięciu, gdyż nie mogę sobie z tym poradzić. Na tę chwilę zostały wykonane niżej wymienione prace:
      1. Rozebrano oraz wyczyszczono wzmacniacze siły hamowania (w środku wyglądały jak nowe).
      2. Wyczyszczono zaworek kierunkowy, co wpuszcza olej do skrzyni (lekko się przycinał).

      3. Wymieniono akumulator hydrauliczny (był uszkodzony).

      4. Odpowietrzyłem układ hamulcowy.
      5. Tłoczki sprawdzone, chodzą lekko, zero rdzy (jak nowe).
      Hamulce są bardzo czułe, delikatnie nacisnę pedał hamulca, a ciągnik staje w miejscu (nie ma czegoś takiego, aby stopniowo hamował ciągnik).
      Wpadłem na pomysł, aby ominąć "wzmacniacze hamowania" i zrobiłem tzw. bajpasa, jednak po odpaleniu ciągnika świeci kontrolka oleju skrzyni biegów.

      Moje pytanie jest następujące: jak ominąć te wzmacniacze i zrobić układ hydrauliczny na wzór układu w samochodzie??? Czy mogę zasklepić rurkę doprowadzającą olej do tych wzmacniaczy?

      Może ktoś posiada dokumentację fotograficzną, jak można zrobić taki układ.
      Z góry dziękuję za udzieloną pomoc.
    • Przez Soolider
      Witam, posiada ktoś takie coś jak kody błędów w deutz fahr bo wyskoczył mi błąd 14 w deutz fahr agrotron 150 a nie wiem co to oznacza.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj