Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam takie pytanie. Czy jest możliwe dorobienie wyjści w c-328 hydrauliki zewnecznej? A jeśli tak,to w jaki sposób. Nie jestem ekspertem ale roździelacze

w c-328 i c-330 są z wyglądu podobne rużnica jest na rączce "dwa i trzy położenia". Nie wiem jak jest w środku i czy pompa uciągnie.Może macie jakiś inny

pomys.

Opublikowano

Kolego YOGI czy mógłbyś po świętach zapytać sąsiada dokładnie co wymienił w swojej c-328. Był bym ci bardzo wdzieczny. I czy mógłbyś

napisać co się dowiedziałeś.

Opublikowano

p1000507nr5.th.jpg

Jest to zdjencie z mojego ciągnika c-328 jak widzicie niema żadnych wyjść hydrauliki zewnecznej.Dla porównania daje zdjencie

z c-330 kolegi zgallery4924440910er3.th.jpg forum. Może teras koledzy poradziće mi jak to przerobić.

Opublikowano

No innego wyjścia nie ma musisz założyć rozdzielacz od c330 i tu gdzie masz czerwoną rurkę od rozdzielacza to masz jedno wyjście hydrauliki a jeśli potrzebne ci są 2 wyjścia hydrauliki to musisz założyć tez rozdzielacz na błotniki.... ale podstawą jest zamontowanie rozdzielcza od c330.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Koledzy powoli, ale zapominacie że w 28 olej do hydrauliki nie jest pobierany ze skrzyni tylko z oddzielnego zbiornika w którym jest zanurzony siłownik. a tam jest 5 litrów oleju, no może trochę więcej. Tu trzeba zrobić w tym zbiorniku otwór dosyć spory i nim przewód do skrzyni do smoka który też trzeba założyć. pisze że otwór dosyć spory bo nim olej będzie też wracał do skrzyni. Co do rozdzielacza to proponuje kupić taki jedno sekcyjny i na błotnik bo za ten rozdzielacz od 30 to trochę trzeba dać.

Zasilisz go bardzo prosto- do rozdzielacza leci rurka od pompy którą widzisz. więc zasilanie poszczasz przewodem od pompy a powrót do rozdzielacza. trochę cię czeka zabawy ale inaczej się nie da. pozdrawiam

Opublikowano

Wyczytałem to na innym forum.

Są jeszcze dwie możliwości:

- pierwsza dodatkowa pompa na wom, zbiornik i rozdzielacz

- druga zainstalowanie pompy z przodu i jej napęd od silnika

 

 

 

Oryginalny rozdzielacz do c -328 ma tylko 2 pozycje :

1 podnoszenie

2 opuszcznie a po wychyleniu dzwigni w prawo dociążanie.

 

Pozycja dociążanie po zastosowaniu wyjścia na rozdzielaczu może obsłuży hydraulikę zewnętrzną.

Opublikowano

ja mam rozdzielacz z 330 kost teraz około 400 zł i olej jest brany z orginalnego zbiornika nie mam wyjscia hydrauliki ale jest w planie załozyc teraz poprostu nie jest ono potrzebne . Jak bedzie wspólpracował z czyms co wymaga duzo oleju to mozesz dolewac i zobacz moze akuratnie orginalny zbiornik starczy

Opublikowano

Dobrze że ktoś się znalazł co tak zrobił. rozdzielacz jednosekcyjny nowy kosztuje 300 chyba. ale dochodzą jeszcze koszty przewodów. z jednej strony łatwiej założyć od 330 ale to tylko jedno wyjście jest. A co do dolewania oleju to nie wiem czy wystarczy ten zbiornik. może być mało

Opublikowano

Nie wiem które wyjście jest lepsze czy zrobić dodatkowy zbiornik w przyczepie czy połączyć zbiornik ze skrzynią.

Drugim problemem jest to że nie wiem jaki filter oleju zastosować [aby pompa nie ciagnęła opiłków] i w jakiej obudowie.

Gdzie go umocować? Taki filtr musi dawać mały opór będąc na zasilaniu.

Opublikowano

Zrób na wzór c330 a będzie ok. a najpierw możesz jak tu kolega podpowiadał dolać oleju- może będzie tobie wystarczało. a rozdzielacz na błotnik- ja bym tak zrobił

Opublikowano

U mnie we wiosce facet ma tura 2 sekcyjnego przy C-328 a olej pobiera z tego zbiornika a nie ze skrzyni i mu wystarcza. Sam mam C-328 i podpisuje sie pod kolegami podstawa to rozdzielacz od C-330. A co do pojemności to ja moim często kipruje przyczepy i nigdy nie brakuje starczy nawet na podniesienie belki żeby docisnąć jak sie kopie :)

Opublikowano

Kolego tego oleju miski olejowej podnośnika na pewno ci nie wystarczy do obsługi tura czy przyczepy. Wyjście jest proste odkręcić miskę olejowa a króciec pompy skierować w duł a na nim zamontować przewód gumowy. Olej będzie pobierany ze skrzyni biegów tak jak to jest w c-30 czy w c-60. O opiłki się bardzo nie martw mam tak zrobione u siebie i chodzi bez problemu pompę raczej się wymienia z przeciążenia aniżeli z opiłków obecnych w oleju. Jeżeli koniecznie chcesz filtr to zamontuj go na przewodzie ciśnieniowym tam się przyda lepiej bo to te opiłki i zanieczyszczenia najdrobniejsza są szkodliwe i krążą ciągle w oleju nie sedymentując na dno skrzyni.

Rozdzielacz to albo od 30-tki albo jakiś na błotnik tylko taki co może mieć obciążalny wypływ oleju bo musisz podłączyć w szereg jeszcze ten pod siedzeniem. Nadaje się ten który jest montowany w w 30 – tkach ale on chyba niema zaworu bezpieczeństwa więc trzeba by jakiś zaadaptować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilost
      Panowie mam problem ciągnik ,deutz 8006 ciężko podnosi jak się za grzeje dodam że pompa nowa olej nowy uszczelniacz na tłoku również jak się za grzeje muszę gazować słyszę wtedy świst w okolicach rozdzielacza 
    • Przez gruber9
      Witam, potrzebuje porady odnośnie podnośnika w Ursusie C-328. Opadał momentalnie, więc założyłem nowy zestaw cylinder, tłok plus pierścienie metalowe. Ale nie pomogło to zbyt wiele, więc postawiłem na rozdzielacz. Rozdzielacz zewnętrzny nowy założony w maju na przewodach hydraulicznych z zatrzaskiem, sekcją pływającą. Pomogło trochę, bo z 30min ponad trzymał podnośnik zanim całkiem padł na ziemie, choć to i tak krótko, ale od pewnego czasu zauważyłem, że sytuacja jest taka jak na filmiku, podnoszę do góry, on sobie kilka cm opada od razu i zatrzymuje się i potem w kilkanaście minut siada na ziemie całkiem. Winny jest temu rozdzielacz, czy ten zestaw tłok cylinder pierścienie? Żałuje, że nie założyłem od razu z gumowymi pierścieniami, bo piszą, że na nim i kilka dni bez drgnięcia trzyma wręcz podnośnik, ale chce się upewnić, czy wina jest po stronie rozdzielacza, czy po stronie cylindra. Ktoś podpowie?
      Link do filmu:  
       
    • Przez fendt614
      Witam czy przy źle wpiętych złączach można rozerwać pompę hydrauliczna, tym bardziej jest bezpośrednio rozdzielacz nieco wpięty od pompy ,czy raczej ktoś grzebał przy zaworze bezpieczeństwa , jak teraz rozgryźć gdIe jest przyczyna, sam rozdzielacz jest wpięty od pompy pod P1  puzniej wyjście z t1 na plecak czyli drugi rozdzielać a T2 wolny spływ w skrzynię tak mi doradzali i tuleja ciśnieniowa jest w t1 ,




    • Przez igor730
      Witam, 
      Mam problem z C328. Dokładałem rozdzielacz zewnetrzny, zasilanie do zlacza P wziete z oryginalnego rozdzielacza pod siedzieniem gorne zlacze a powort T do boku rozdzielacza pod siedzeniem. Wczesniej te 2 wyjscia na rodzielaczu pod siedzeniem byly połączone.
      Po skreceniu wszystkiego chcialem sprawdzic czy dziala podnoszenie i opuszczanie tuza z orygionalnego rozdzielacza. Podosnik podniósł sie do gory ale jest problem z opuszczeniem. Poczatkowo myslalem ze jest problem z podlaczeniem rozdzielacza zewnetrznego ale w akcie desperacji zdemontowalem wszystko i polaczylem rurka ktora byla wczesniej i podnosnik dalej nie opuszcza sie. 
      Idac dalej zdemontowalem calkowicie rozdzielacz pod siedzeniem bo myslalem ze moze w nim sie cos przytkalo myslac ze grawitacyjnie opadnie i olej wycieknie na obudowe skrzyni, ale nie dalej podnosnik jest podniesiony.
      Generalnie ciagnik stoi wiekszosc czasu a jak juz jezdzi to glownie z przyczepa, podnosnik nie wiem kiedy byl uzywany ostatnio ale wiem ze pracowal normalnie jak juz byl uzyway ale teraz bez problemu sie podnosl i tam zostal.
      Cos sie ewidentnie zacielo bo mozna skskac po blece i dalej sztywno stoi, czy jest mozliwosc ze podnisl sie za wysoko i cos wyskoczylo z jakiegos prowadzenia? mial ktos taki problem?  
    • Przez Stanisław73401
      Witam, mam Zetora 7340 Turbo Eco 
      Od kilku dni nie mogę roozwiązać problemu z hydrauliką. Wymieniona pompa, tłoczysko, cylinder i zawór bezpieczeństwa przy cylindrze
      Wxześniejsze objawy były naturalne maszyna przy niskich obratach lekko opadał przez porysowany cylinder zaś w okresie kilku dni po rozgrzaniu silnika wgl nie chce podnieść, złącza działają ale też słabo. Widać podczas podnoszenia że stara się podnieść lecz nie idzie.
      przestawianie dźwigni od ustawień czujnika przy cięgle też nic nie daje.
      bardzo proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v