Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie do użytkowników , co sądzicie o tym modelu i podobnej mocy , zamierzam kupić coś takiego , jak się sprawuje i na co wzracać uwage przy kupnie , jakie ma słabe punkty. Dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Silnik perkins dosyc oszczedny oczywiscie przy normalnej jezdzie i prawidlowo dobranych maszynach.
Na co zwrocic uwage no ogolnie go obejrzec czy sie nic nie leje sprawdz bezpieczniki bo podobno lubia sie topic.Sprawdz kostki i ogolnie kable bo jak jest cos pokombinowane to moze zrobic zwarcie i naprzyklad moze spalic sterownik ktory do tanich nie nalezy.

Opublikowano

Przede wszystkim sprawdź skrzynię i rewers. Cały ehr też trzeba sprawdzić. Ja jak kupowałem swój to zabrałem się z mechanikiem. On mi wszystko posprawdzał. A co do ciągnika to bardzo przyjemny w użytkowaniu. Bardzo komfortowy. Półbiegi super sprawa. Dość oszczędny. Moc 120km do pługa 4x48 wystarcza ale zapasu mocy nie ma. Ważne aby miał komplet odważników z przodu bo z pługiem czy agregatem siewnym są niezbędne a nawet jest ich za mało. Przejrzyj forum a sam się zorientujesz na co zwrócić uwagę

Opublikowano

kupilem takiego dwa tygodnie temu pojechaliśmy wszystko ładnie pięknie gość nim pryskal na miejscu wszystko sprawne w zeszłym tygodniu podczepilem go do agregatu aktywnego a tu zonk wom pod obciążeniem staje i musze robić kosz przekaźnika ponoć nie mała kasa ,a reszta ok jest
szukam jakiegoś dobrego mechanika żaden którego znalazłem nie chce robić tego u mnie na miejscu tylko traktor do niego trzeba zawieźć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v