Skocz do zawartości

Renualt 90 34 kupno


Maikel1987

Rekomendowane odpowiedzi

  Marka Mobil ™ składa się obecnie z czterech marek:  
  1. Mobil 1™
  2. Mobil Delvac™
  3. Mobil Super™
  4. Mobil ™ Industrial

Mobil 1™ to nie jest nazwa konkretnego oleju tylko zastrzeżona nazwa całej serii olejów „niemalże” w pełni syntetycznych. Niemalże, bo nie wszystkie są w pełni syntetyczne. Są naprawdę światowej klasy i rzeczywiście spełniają wyśrubowane wymagania, zaś niektóre parametry przewyższają obecne normy.

Seria olejów Mobil 1™ składa się obecnie z siedmiu olejów:

  1. Mobil 1 New Life 0W-40
  2. Mobil 1 ESP 0W-40
  3. Mobil 1 Peak Life 5W-50
  4. Mobil 1 ESP Formula 5W-30
  5. Mobil 1 Fuel Economy 0W-30
  6. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40
  7. Mobil 1 0W-20

Co ciekawe a nawet intrygujące, żaden olej z serii Mobil 1™ nie był testowany w silnikach ciągników rolniczych i żaden z nich nie spełnia ich norm, co za tym idzie nie jest dopuszczony do stosowania w silnikach ciągników! To nie znaczy, że się nie nadają lecz tak naprawdę nie wiadomo do końca, jak takie silniki zachowują się po zastosowaniu któregokolwiek oleju z tej serii.

 

Najbliższe oleje marki Mobil które można zastosować w ciągnikach to seria Mobil Delvac™. To specjalna seria olejów dla pojazdów użytkowych w tym samochodów ciężarowych oraz poniekąd ciągników rolniczych. Tu znajdziemy sześć olejów:

  1. Mobil Delvac 1™ LE 5W-30
  2. Mobil Delvac 1™ 5W-40
  3. Mobil Delvac™ XHP ESP 10W-40
  4. Mobil Delvac™ XHP Extra 10W-40
  5. Mobil Delvac MX™ Extra 10W-40
  6. Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40

Z tej palety można dobrać naprawdę dobrej jakości olej, gdyż są to oleje do silników diesla, który będzie bardziej odpowiedni do zastosowania w silniku ciągnika rolniczego. Od razu zaznaczam, że są to oleje w większości półsyntetyczne, ale naprawdę pierwszego sortu. Niemalże każdy z tych olejów jest godny polecenia, z pewnymi zastrzeżeniami co do Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40 (polecany dla starszych jednostek) oraz Mobil Delvac 1™ LE 5W-30 (typowo zimowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź lepiej na stronę Agro-Serwis w Zambrowie i tam wejdź w części, i daj na --Pobierz pełen katalog części do swojej maszyny--. Wymagana jest rejestracja , ale reklam nie przysyłaja :) Dalej wybierzesz swój model i pobierz.

 

Te katalogi na stronie oficjalnej Clasa są wykastrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Brat posiada ciagnik Renault Celtis 446 i posiada nie maly problem ze wspomaganiem.  Gdy olej jest zimny i delikatnie rozgrzany wspomaganie pracuje znośnie ale gdy się rozgrzeje trzeba dawać gazu żeby wgl ruszyć kierownica czuć czasami jakby delikatne przeskoki. Po dokręceniu kierownica do końca bardzo ciężko i bardzo powoli idzie dalej ale i na silniku słychać obciążenie. Przy zgaszonym silniku jak się ciągnie za kierownice to i kola chodza czyli ok. Podnieśliśmy przód i kręciliśmy kierownica i też nie chodzi lekko. Zwrotnice tez sprawdzone i wszystko ok . Pompa wymieniona na oryginal bo podnośnik nie domagal,  po wymianie podnośnik i hydraulika dziala super a wspomaganie bez zmian dalej tak samo źle......znajomy mechanik kazał wymienic orbitol na nowy ( tez oryginal danffos) i praktycznie brak jakiejkolwiek różnicy.... silownik wspomagania wymienione w zakładzie uszczelniacze , chociaż podobno stare tez były ok i brak zmian ... czy ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze może niedomagać bo mechanicy rozkladajaja ręce.  A i mechanik sprawdził jeszcze ciśnienie na tylnym wyjściu i czy zimny czy ciepły jest takie samo , po podaniu ciśnienie leci odrazu na 200 bar i po powoli dobija do 220  i tak się utrzymuje. Patrzyliśmy że w Celtisie powinno być 180 bar ale mechanik twierdzi ze to nie ma znaczenia ze zawor przeciążeniowy otwiera dopiero przy przeciążeniu jak np za ciężka maszynę uczepimy a tak w czasie jazdy ciśnienie tyle nie osiaga a wspomaganie ciezko chodzi nawet jak się na pusto szybko przejedzie po drodze....ale czy przez to przypadkiem nie może się za bardzo nagrzewac olej i powodować spadek wydajności wspomagania ? A może zawór trójdzielny za orbitrolem ? Rozebrany przeczyszczony i tloczek chodzi ok. Chociaż wszyscy twierdza ze to nie ma znaczenia dla wspomagania.
      Oleje i filtry nowe i bez różnicy. 
      Może ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez grzeskw75
      Witam. Mam takie pytanie: gdy odpalę ciągnik ( silnik John Deere) to pracuje normalnie i jak jest nie jest zbyt rozgrzany i doda się szybko gazu, powyżej 1800 obr. to wtedy trochę przerywa, tak jakby gdzieś powietrza dostawał. Jeżeli gazu dodajemy powoli, nie tak gwałtownie wtedy wszystko jest ok. Jak ciągnik się rozgrzeje wszystko jest ok. Dodam że ciągnik poza tym pracuje równo, nie dymi, żadnych negatywnych oznak. Wie ktoś może o co chodzi, może to wina filtrów? Pozdrawiam.
    • Przez MarcinKa
      Czy suche hamulce z serii 14 są takie bym powiedział słabe względem serii 54??
      Pytam bo porównując u siebie jedną z druga to 14 tka ma bym powiedział słabe hamowanie...
      W 54 jak się naciśnie to gęba w szybie a tutaj jest niestety "cinko"..
      Niby klocki są nawet odpowietrzyłem kontrolnie ale jakoś tak się wydaje że nie ma hamulca mocnego..
       
    • Przez edi75
      Witam, bawie sie wlasnie w warsztacie i zakładam turbine do mojej renówki od ursusa 1614. Ma 96KM silnik 2 sezony po remoncie, pracuje na 65ha i troche malo mocy, ciekawe czy bedzie duza zmiana po zamontowaniu?
    • Przez Patryk223
      Witam czy może ktoś wie czy jest vin do renault 94 i gdzie go szukać 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v