Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam to jest normalne w ursusach i pochdnych zetorach w mojej 1614 wałek pużno się

włączł bo był nikropompka zchrzaniona i jak ciepłynolej to słabo podawała musiałem

też nieraz stawać ,,dziobem" z górki by załapał ale teraz już jest ok

POZDRO

Opublikowano

z tym włączaniem i wyłączaniem to rzeczywiście tak jest ale jak ci się wałek obracał cały czas to uważam że wymiana samych tarcz nie powinna pomóc gdyż od zatrzymania wałka są odpowiedzialne tłoczki (hamulce) które powinny być wymienione w takim przypadku.

Można zauważyć taki objaw przy porannym odpaleniu ciągnika, wraz z silnikiem zacznie się obracać wałek do czasu aż zadziała hamulec zatrzymujący. Gdyby nie było takiego rozwiązania to wałek obracał by się zawsze gdy olej jest gęsty.

Lub można było sprawdzić czy są ciśnienia na przewodach które doprowadzają olej jednym przewodem do załączenia WOM a drugim do zatrzymania WOM.

jeszcze jedna uwaga.. jeżeli nie używasz wałka to powinien być rozłączony napęd dźwignią pod siedzeniem w podłodze po prawej stronie aby się tarcze nie "zużywały"..

Opublikowano

Tak to wina tych oringów troszke rozbierania jest ale to maly koszt tej naprawy ;)) Miałem to w 914 mikropompka byla dobra wystarcztło wymienic ten metalowy duzy oring i działa jak nowy :)

Opublikowano

pompa powinna mieć ok 12 atu cały wałek trzeba wyciągnąć ze sprzęgłem oringi są zaraz za obudową na tłoczkach też mogą być walnięte uszczelniacze ja kiedyś miałem problem to do tarcz dołożyłem podkładkę z tekstolitu ale mi się nie chciał włanczać bardzo zgrzytał

Opublikowano

Ciśnienie nominalne pompy to 1MPa, prawdopodobnie jest to przyczyna tych uszczelniaczy w WOM identyczną sytuację miał kolega "mariotto"

 

To jest pompa od WOM i wzmacniacza (są 2 typy) http://hylmet.pl/wzm2.html

 

A tu skan z katalogu WOM:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df92e56bda8d9f46.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60d8658f4a94ba10.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f70c21587787f748.html

Opublikowano

ja w 385 mam taki sam problem jak włacze ta wajchą pod siedzeniem to tą pod kierownicą go nie rozłacze stale się kreci ;[nie patrzyłem pod obciązeniem czyli maszyną ale tak to go zatrzymać nie idzie mogę go jakimś kołkiem przydusić i nic kreci się nadal, dzwignia działa

Opublikowano

"Filipoo" ja słyszałem że tak jak jest włączony przekaźnik to go nie zatrzymasz. Musisz podczepic jakąś maszynę ale u mnie to nie pomaga kręci się nawet przy rozrzutnikiem z obornikiem

Opublikowano

A ta usterka wystąpiła podczas użytkowania go w twoim gospodarstwie czy odkąd masz ten traktor bo to też istotne. widziałem patent gość na szybko załączył rozdzielacz w skrzyni i założył pokrywę a ten czepień to tak dla picu był złożony że z góry wszystko ok wyglądało, traktor był na handel.

Opublikowano

ja go tak kupiłem z tym problemem...  a kolega??  bastek2210  bo u ciebie nie idzie go właczyć i wyłaczyć a u mnie nie idze go wyłaczyć to rozdzielacz musiał się zaciąć??

Opublikowano

ja też mam ten problem.. rozłączam i załączam WOM po zgaszeniu silnika dźwignią pod siedzeniem i w przypadku załączenia, to po zapaleniu silnika startuje po czasie także podejrzewam zacięcie rozdzielacza pod pokrywą skrzyni a dodam że prędzej działało OK.

Opublikowano

Także mam podobny problem w swojej 902, koledzy z AF wskazali, ze może to być mikropomka. Dokładnie nie wiem, ponieważ jeszcze tego nie robiłem i chyba robić w najbliższym czasie nie będę. Mam bierny agregat, więc nie koliduje. Jeśli to, to koszt może sięgnąć 400zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v