ares 610 gdzie znajduje sie komputer glowny i czywspolpracuje z EHR
-
Podobna zawartość
-
Przez Krzysw5
Witam wszystkich,
Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie, że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się, że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach, np przy ruszniu jak obroty spadną.
Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę, zobaczyć stan tulei, tłoka, pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też, że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
Chciałem się poradzić, czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
Przy mokrych nie byłoby problemu.
-
Przez elamir
Panowie co to za element renówki 103.54 niedaleko tylnego mostu? Cieknie mi spod niego olej hydrauliczny.
-
Przez Michał8201
Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi. -
Przez user88
Witam.
Mam 155.54 będę musiał ja zamykać z kluczyka którego brak. Jeśli posiada ktoś wkład z kluczykiem to kupię. Wiem też, że te wkładki posiadały numery zgodne z tym na kluczu może dałoby się dopasować coś ew dorobić kluczyk. Jest dostepna takowa na zamówienie ale 400 zł trochę sporo.
-
Przez mariusz1304
Witam,
Od niedawna mam problem z przednim napędem. Dokładnie to cos w nim hałasuje. Tak jakby turkotanie przy każdym obrocie kół. Na ta chwile ciężko mi stwierdzić czy to z przedniego mostu czy z okolic przystawki.
Kilka lat temu miałem obrobione tryby w przednim moście i wtedy hałasowało bardziej przy skręcaniu a teraz coś słychać przy jeździe na wprost. Przy skręcaniu jest cicho. Przy wyłączonym napędzie też nic nie słychać.
Olej w przodzie wymieniony jakieś 3 lata temu na 80w90LS
Łożysko podpory wału sprawdzone.
Jest możliwe żeby tarczki w przednim układzie różnicowym lub przystawce tak się zachowywały?
Miał ktoś taki problem, coś doradzi?
Skrzynia mechaniczna z elektrohydraulicznym załączaniem napędu.
-
Rekomendowane odpowiedzi
Magazyn do handlu zboża.
Czytaj dalej »
Rzepak ozimy LG Avenger - 26.12.2024
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się