Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem zainstersowany kupnem nowych halogenów do mojego Zetora, z racji, że często używam ciągnika w nocy. Przeszukałem trochę internet oraz Agrofoto i wybór padł na marke Wesem oraz halogeny http://sklep.wesem.pl/5/6651/halogenowe_lampy_robocze_br_halogeny_robocze_br_typu_lpr6 (miałem inne tej marki z tyłu w innym ciągniku - byłem zadowolny) Mają one być umieszczone z przodu zaraz na masce (nad normalnymi światłami), lecz nie wiem czy będą one poprawnie umieszczone, bo słyszałem, że niektóre lampy pasują na górę a inne na dół dlatego chciałbym się upewnić. Głównie zależy mi na poprawieniu widoczności z przodu.

Drugą sprawą jest podłączenie tego, niestety nie jestem za bardzo "kumaty" z elektryki, ale na chłopski rozum:

Zasilanie z akumulatora, lub z alternatora, rozrusznika itp. (wiem, że nie ma to zbytniego znaczenia, ważny jest + i jakaś estetyka) następnie kabel (jaki kabel, przekrój?) idzie do kabiny i zaraz przed przełącznikiem daję bezpiecznik - ale jaki? zakładając, że będą podłączone tylko te 2 halogeny wymienione wyżej? następnie przełącznik (mam jakiś z fiata 125p). Potem kabel idzie prosto do halogenów, przy końcu łącze oba kable z halogenów do kabla który idzie z przełącznika. Masa do maski, gotowe?  Słyszałem o jakichś przekaźnikach, masach do - na akumulatorze itp. itd. dlatego proszę was o pomoc i myślę, że przyda się to również innym użytkownikom.

 

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi :)

Opublikowano

Co do ledów nie jestem zbytnio przekonany, czytałem trochę. Pozatym zachaczę gdzieś o gałąź i po moim drogim ledzie.

Mógłbyś wytłumaczyć jak założyć je na przekaźnikach? Jakie wybrać, jak podłączyć?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wszystko jest dokładnie opisane w dziale "Elektryka". Wystarczy tam zajrzeć, zamiast zakładać kolejny temat o tym samym.

Opublikowano

Lampy Wesem-a jako tako przyzwoitą jakość prezentują, więc o to nie powinieneś się martwić. Możesz jeszcze popatrzeć na takie jak ja mam i nad kierunkowskazami zamontować. Też dobre miejsce na nie. 

Opublikowano

Mam takie same jak ty, tylko z tyłu i jestem bardzo zadowolny, chociaż mogłem je dać koło dachu a nie przy błotnikach.

Pewnie zamówie te co podałem, niedługo wezmę się do pracy, jak wszystko zrobię być może pochwalę się w galerii. ;)

 

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v