Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

 

Mam takie pytanko dotyczące wymiany filtrów, a dokładnie rzecz biorąc chodzi mi o filtr oleju hydraulicznego. Gdzie on sie znajduje bo tak na pierwszy rzut oka to go nigdzie na zewnątrz nie widać, proszą o jakieś instrukcje gdzie on sie znajduje. Z góry dzięki

Opublikowano

W tylnim moście pod spodem jest taki kapturek przykręcony na 3 śruby.

Zanim go odkręcisz musisz spuścić olej z tylniego mostu/skrzyni biegów, żeby olej się nie wylał po odkręceniu tej blaszki.

I wtedy zobaczysz filtr.

On nie jest chyba znormalizowany i trzeba będzie troche więcej za niego wybulić :P

Można też go wyczyścić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To jest filtr z blachy stalowej i wystarczy umyć go w benzynie. U mnie po 20 latach nie był zabrudzony także nie wiem czy warto tam zaglądać.

Opublikowano

są 2 śruby, od strony tłumika patrząc pod spodem będą 2 takie brzuchy i na samym dole z boku będą te śruby.... Tylko ostrzegam zanim je odkręcisz to skombinuj sobie duży pojemnik który pomieści około 40 litrów. A pod tym kapturkiem na 3 śruby będzie korkowa uszczelka, więc zanim rozbierzesz to się w nią zaopatrz...

Opublikowano

Uszcelka...hmm... Okolo 3 lat temu wymienialem olej w tylnym moscie i przy okazji postanowilem tez wyczyscic ten filtr, najpierw spuscilem olej, odkrecilem ten kapturek pod filtrem, a nastepnie zastanawialem sie gdzie kupic uszczelke bo w promieniu 40km. nigdzie jej nie mieli :P W dodatku stara uszczelka sie przerwala i to w kilku miejscach..... Zuzylem troche sylikonu i do dzis nawet sie nie poci :P

Opublikowano

A jaki olej wlać do skrzyni? Tak jak piszą w instrukcji AGLOL czy może macie coś dobrego. Dodam ze niewiem co obecnie jest tam wlane, a niema chyba potrzeby wymieniać oleju skoro widać ze jest czysty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v