Skocz do zawartości

nawigacja teejet matrix 430


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam posiada ktos z was taka nawigacje?  nie dawno kupilem i jeszcze nie mam wyrobionego zdania ale chyba nie jest to takie cudo jak myslalem

 

jezeli ktos posiada taka nawigacje to mam dwa pytania:

 do czego sluzy przycisk a+ ?  on ustala nowy tor jazdy ale w oparciu o co? kiedy to stosowac?

u was tez tak ciagle koryguje to 30 cm w prawo to zaraz 50 w lewo i tak prawie caly czas?

Opublikowano

To bardzo dziwne, że masz mocniejszą antenę a nie standardową i wychodzą takie szopki. Za te pieniądze spodziewałbym się stabilnego odbioru sygnału.

Co do przycisków i obsługi urządzenia zawsze warto przeczytać instrukcję obsługi.

Opublikowano

mialem nadzieje ze posiadasz taka nawigacje i wniesiesz cos madrego.  instrukcja to jest jedna strona bez konkretnego wyjasnienia i nie bardzo rozumiem funkcje ktora daje przycisk a+

Opublikowano

Nie kupiłbym sprzętu nie wiedząc, jak ustawić podstawowe parametry pracy, czyli bez instruktażu. A jeśliby tak się stało, wiedziałbym kto jest do tego ZOBOWIĄZANY, aby przeprowadzić taki instruktaż.

Technika przerosła Cię i pokonała.

Opublikowano

zapytalem jedynie zyczliwe osoby o funkcja a+ jak to wyglada w praktyce.  zlosliwosci zostaw dla siebie

mozesz kupic nawigacje parokrotnie drozsza z instruktazem, nikt ci nie broni

Opublikowano

musisz przeczytac instrukcje a jak dalej nic nie pomoze to dzwon do tego kto ci to sprzedal, napewno serwis ci ja uruchamial wiec skontaktuja ciebie z nim i ci to wszystko wyjasnia, to jest 20 minut a nie czekanie kilka dni bo moze ktos odpowie,

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Testowałem kiedyś ten model Teejeta przez pare dni.

Nie miałem problemów z anteną. Korekty jazdy występowały ale nie 30cm jak Ty piszesz.

 

Z tego co pamiętam A+ przesuwało linię nawigacji do Twojej obecnej pozycji.

Tu masz link do większej instrukcji ( niestety po angielsku):

 

http://teejet.it/media/472894/98-05332-en-a4%20r1%20matrix%20430%20guide.pdf

 

Generalnie urządzenie bardzo fajne i proste jak już się człowiek przyzwyczai do wszystkiego.

Edytowane przez robert1100
Opublikowano
Dnia 28.09.2016 o 16:38, masa24 napisał:

no juz jest troche lepiej z obsluga tego.  a +  robi korekte linii do obecnej pozycji

ale podczas jazdy sa korekty 20-30 cm

Witam .Mam zamiar kupić taką nawigację,czy warto ?Już doszedł pan co do czego ?

Opublikowano
7 godzin temu, masa24 napisał:

ja sobie chwale jak za te pieniadze

 

7 godzin temu, masa24 napisał:

ja sobie chwale jak za te pieniadze

Ok ,czyli można śmiało kupić ? Głównie potrzebuję do opryskiwacza.

Opublikowano
1 minutę temu, masa24 napisał:

Śmiało ale nie wiem , może teraz. Jest już coś lepszego za podobna cenę. Ja to dawno kupowalem

Gravit proponował mi 5500 zł ,chyba taniej nie bardzo znajdzie.A jesli matrix 430 ogarnia temat,i ne wkurza to kupie.

Opublikowano

A+ to jest nowa linia prosta równoległa do ostatniej wyczytanej lini prostej. Można ja stosować na drugim polu jeżeli kierunek lini nam odpowiada lub przesunąć linie do pozycji w której stoimy na danym polu jeżeli urządzenie nie posiada funkcji „przesuń to lub o „x” cm. Odnosnie przeskakiwania lini o 30 cm jest to związane z tym ze nie ma systemu kompensacji przechyłów. Każde bujnięcie ciągnikiem powoduje na wysokości 3 m i więcej znaczny ruch anteną. Podczas pracy  z ręcznym  prowadzeniem nie można patrzeć ciagle na monitor, bo dostanie się oczopląsu. Zasada jest taka, ze gdy uzyskasz odległość około 0 cm od linii podnosisz oczy, łapiesz stały punkt na horyzoncie i się go trzymasz. Jeżeli trochę zbacza z kursu trzeba minimalnie punkt odniesienia przesunąć. Kompensację trzeba mieć własna w 4 literach i głowie 🙂

przy okazji gdyby ktoś szukał manualnej nawi z funkcją ISOBUS  i odblokowaną dokładnością +/- 5 cm ze zdalna pomocą to zapraszam do kontaktu.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Moscov
      Witam serdecznie, poszukuje jakiegoś patentu na tanią nawigację do ciągnika kropka Nie potrzebuję rtk i tym podobnych, potrzebuje jej wyłącznie do opryskiwacza i rozsiewacza. 
      Posiadam tablet z Windowsem, co więcej potrzeba żeby ogarnąć coś sensownego? 
      Będę z góry wdzięczny za odpowiedzi 
    • Przez tomaszecki
      Czy ktoś kupował i użytkuje nawigacje z aliexpres, czy w ogóle da się tam coś sensownego kupić?
    • Przez wajdek85
      Szukam najtańszej nawigacji do ciagnika. Potrzebna mi przy rozsiewaniu nawozu, więc dokładność nawet 0.5m wystarczy.
      Używa ktoś może Ricoel TG-7R ?
      Możecie coś innego polecić?
       
    • Przez Detonator220
      ss
    • Przez Detonator220
      Cześć,
      Potrzebuję Waszej opinii i doświadczeń.
      Mam ciągnik New Holland T7.215S, nieprzygotowany fabrycznie pod prowadzenie hydrauliczne (brak Autoguidance Ready Kit).
      Zastanawiam się nad rozbudową o pełną nawigację hydrauliczną, ponieważ:
      👉 W drugim ciągniku (T7.210) mam FJDynamics z elektrycznym wspomaganiem i... niestety jestem bardzo rozczarowany.
      Kręci kierownicą jak szalony, robi „szlaczki”, reaguje z opóźnieniem i jest po prostu niedokładny – nawet po wielu kalibracjach.
      Obecnie znalazłem okazję: używany zestaw Trimble XCN-1050 + NAV-900 z aktywacjami hydrauliki + RTX, ale mój T7.215S potrzebuje wtedy jeszcze całego zestawu hydraulicznego.
      💸 Całościowy koszt wyjdzie około 45–50 tys. zł, a za samą elektrykę byłoby ~30 tys., ale boję się powtórki z FJD.
      🔹 Czy warto inwestować w hydraulikę do T7.215S?
      🔹 Czy ktoś przerabiał taki temat od zera (bez fabrycznego przygotowania)?
      🔹 Jakie są Wasze doświadczenia z NAV-900 i XCN-1050 na hydraulice?
      Będę wdzięczny za każdą opinię – nie chcę znów się wkopać w system, który nie dowozi w polu.
      Dzięki z góry za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v