Skocz do zawartości

Odpalanie na zaciąg


Pavel

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Jak już mówicie o od pałaniu to mogę potwierdzić to odpalanie z górki, bo jeden koleś tak robił ze swoim 902. Ja sam pamiętam jak w wakacje u wuja 360 odpalałem widłami, kluczem i raz śrubokrętem ale za bardzo się przypalił (sos było z rozrusznikiem i na guzik nie odpalał ale jest już dobrze).

 

 

u mnie niedaleko jest taki kolo, co ZAWSZE stawia ciagnik na kupce zuzlu na podworku. o ile sie nie myle to jest mf-255. ciagniczek praktycznie nie wie co to rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tata mi mówił że też kiedyś naszego T-25 przez WOM odpalali, ale trzeba było naprawde mocny silnik bo byle jaki to nie ukręci. Uważajcie z Samostartem jak przesadzicie z ilością to wam zawory rozreguluje... czy coś takiego

 

zróbcie sobie urządzenie rozruchowe z prostownika lub spawarki (wystarczy do tego kawałek drutu izolowanego i jakaś książka z elektrotechniki) ... super sprawa chwila moment i ciągnik odpalony nawet przy maxymalnie rozładowanym akumulatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze rano odpalam mojego forsthtitta(czy jakoś tam) bo jest zimny i kręci i nie chce zapalić wię na pociąg go i nic mu nie jest nawet kiedyś jak akumulatory się stare zrobiły i u mechanika był to u niego nawet na pociąg zapalaliśmy nic mu nie jest :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest zima to c360 po 12godzinach ladowania akumulatora nie odpali dopiero na zaciąg. Teraz raz ojciec wszedł do garażu i ciągnik na dotyk zapalił :lol: . Tyle razy już był brany na zaciąg i nic mu nie jest. Raz tylko miałem 3/4 podwórka porytego jak niechcial zapalić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to:

Jak się ma sprawne akumulatory (na zimę sa sciągane i formowane) oraz rozrusznik co jakiś czas sprawdzony tj czyszczenie wirnika z nalotu szczotek oraz wymienione tulejki wirnika oraz dobry stan kabli połaczeniowych to naprawdę niema bata aby był problem ,do tego wlanie ciepłej wody w zimie i odczekanie ok 5 minut...a jeszcze dobrym sprawdzonym sposobem jest maszynka elektryczna pod miske olejową aby podgrzac olej ....no i dobre paliwo ,co do płynów SAMOSTART nie zawsze pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co możecie powiedzieć na ten temat bo ja w nowszym JD (nie wiem czy ma kompa) zgasł mi na drodze i nie chciał zapalic bo słaby akumulator był i na zaciąg to w ogóle nie szarpnęło nim(tak jak by był bez biegu) później jak dowiozłem akumulator to odpalił ale kontrolka olejowa się paliła i jakoś nierówno chodził o co chodzi panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA w zimie to największe problemy mam z T25 sam nigdy nie zapali a nawet na line nie chce palić jak go się szarpnie pochodzi 10minut i gaśnie ten ciągnik to w zimie jest tragedia z odpaleniem a w lecie też nie jest lepiej

 

Sprawdż szczelność układu paliwowego i najlepiej przerób tak żeby przewód paliwowy podłączony był z dołu zbiornika i problem powinien zniknąć. U mnie przynajmniej tak było.

 

Ps. Odradzam urzywania spawarek lub innych urządzeń rozruchowych bo one zagotowują elektrolit w akumulatorach i przez to akumulatory szybko siadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rolnikbbr
      Witam
      Przeglądając giełdę traktorpool.pl znalazłem nowy ciągnik z Wielkiej Brytani, JD 6830 premium (http://www5.traktorpool.de/suchen/detail.php?masch_id=872694) w cenie brutto ok.240 tys.zł. W polsce taki sam kosztuje ponad 300tys. Chciałbym się was zapytać co sądzicie o tej ofercie?
    • Przez jacekfelix
      Jesteśmy zespołem profesjonalnych hakerów. Nasze doświadczenie obejmuje programowanie, uruchamianie exploitów i konfigurowanie ataków DDoS, baz danych, hakowanie WordPress Pharma, SEO i projektowanie stron internetowych, hosting i administrację serwerami, marketing i usługi hakerskie stron internetowych. Lubimy wyzwania związane z robieniem rzeczy, w których większość innych się poddaje.
      Przykłady:
      Ataki typu spear phishing w celu uzyskania kont wybranych celów. Łatwe odzyskiwanie haseł do kont większości sieci społecznościowych i zdalne sterowanie smartfonami. Hakowanie kont na Facebooku, Reddicie, Instagramie i Twitterze. Usuwanie rejestrów karnych, zwiększanie wyników kredytowych, zmiana oceny w szkole, śledzenie lokalizacji na żywo itp.
      Pełny pakiet: dostęp do urządzeń i kont osobistych lub firmowych oraz znajdowanie niezbędnych danych. Hakowanie serwerów internetowych, serwerów gier lub innej infrastruktury internetowej. Szpiegostwo przemysłowe, uzyskiwanie prywatnych informacji od kogoś. Nie mamy żadnych ograniczeń ani limitów co do rodzaju oferowanych przez nas prac i usług!
      Kontakt przez
      Telegram:............ @Blackhat_plug
      https://t.me/Blackhat_plug
    • Przez kadol
      Cześć, planuję stworzyć dokładny model 3D ciągnika Ursus C360 w programie Fusion 360, który byłby dostępny dla wszystkich. Dzięki temu każdy mógłby projektować własne modyfikacje i zlecać ich wykonanie, bazując na rzeczywistych wymiarach, bez ryzyka, że podczas pracy zabraknie miejsca i trzeba będzie na nowo przemyśleć niektóre rozwiązania, co mogłoby generować dodatkowe koszty. Uważam, że takie dane mogłyby być przydatne dla szerszej społeczności, ponieważ, patrząc na projekty takie jak Zduntrac, widać, że ludzie mają ciekawe pomysły na tworzenie nowych rzeczy na sprawdzonych konstrukcjach.
      Zanim jednak zacznę, chciałbym się upewnić, czy nie duplikuję czyjejś pracy. Czy ktoś wie, czy istnieje już dokładny model Ursusa C360 (mam na myśli każdą najmniejszą część, nawet podkładki)? Jeśli taki model już istnieje, bardzo proszę o link.
      Z drugiej strony, brakuje mi dokumentacji technicznej, szczególnie przekrojów i wymiarów poszczególnych części. Czy ktoś z Was wie, gdzie można takie dane znaleźć, kupić lub czy są one gdzieś dostępne? Ostatecznym rozwiązaniem byłoby rozłożenie mojej starej "sześćdziesiątki", wykonanie pomiarów i przeniesienie ich do Fusion 360, ale to byłaby ostateczność, której wolałbym uniknąć.
      Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
    • Przez DT123
      Cześć,
      Mam do was pytanie o działanie skrzyń hydrostatycznych. Mam mały traktor 26 koni, z hydrostatyczną skrzynią  (specjalnie nie podaje marki) Problem jest taki, że często przełączenie biegu jest trudne, skrzynia się blokuje i nie można przełączyć. Czasami pomaga manipulacja pedałami gazu, czasami opuszczenie łychy, żeby spuścić ciśnienie... a jak zgaśnie to trzeba się sporo natrudzić. Od sprzedawcy usłyszałem że jak się tak stanie to trzeba ho trochę bujnąć przód tył ;). Dodam że traktor jest nowy,
      Druga sprawa to taka, że jak ruszam i gaz nacisnę do dechy to spadają obroty traktora i muszę odpuścić gaz i naciskać powoli, to samo dzieje się jadąc po górę i w ciężkim terenie. Czy to jest objaw, że ma za ciężko? Ilość oleju w skrzyni jest prawidłowa.
    • Przez karat7
      Co sądzicie o przyczepach skorupowych  10 ton -TECHMONT i URSUS. Czy warto kupić ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v