Przez
Mtz82_1991_92
Witam, proszę osoby znające zagadnienie o pomoc, doradę oraz wyjaśnienie jak to do końca działa.
W poprzednim tygodniu kolega przerobił mi wspomaganie w MTZ 82 i zdemontował całe stare wspomaganie i założył orbitrol z nowym zbiornikiem. Wspomaganie śmiga, ale w teraz nie mam blokady tylnego mostu. Czy da się domontować blokadę hydrauliczną, bo w tej chwili rurka od blokady jest odłączona (na tym gumowym połączeniu zaślepiono).
Czytałem inne posty i ktoś doradzał, aby wpiąć się trójnikiem w zasilanie orbitrola i poprzez elektrozawór hydrauliczny połączyć zablokowaną rurkę i wróci blokada. Czy to dobry pomysł?
Zawór elektryczny 2/2 jest jednokierunkowy i on powinien łączyć zasilanie z pompy na membranę blokady. Czy ciśnienie z pompy nie będzie za wysokie na tę membranę? Co będzie się działo po zamknięciu zaworu sterującego 2/2? Czy tu należałoby domontować równolegle zawór kierunkowy umożliwiający powrót oleju (możliwość zdjęcia ciśnienia z blokady)? Czy ten olej po zamknięciu zaworu gdzieś będzie się przelewał?
A jeżeli tak to czy konieczne będzie uzupełnianie oleju w zamontowanym nowym zbiorniku oleju?
Proszę o informację i pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z góry dziękuję za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarejestrowanie przyczepy
Czytaj dalej »
Siewnik Gaspardo sp
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się