Skocz do zawartości

Tygrys2

Members
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Tygrys2

  • Urodziny 07/12/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zawiercie
  • Zainteresowania
    samochody,ciagniki rolnicze,militaria, lubie jezdzic ciagnikiem rolniczym jak WŁADIMIRCEM i naprawiac go....

Osiągnięcia Tygrys2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. to podmien na inna i tez moze byc przyczyna...
  2. wymieniłem uszczelke w filtrze odtsojnikowym.... tak jest uszczelka .. sprawdziłem polaczenie gdzi esa uszczelki miedziane.... jak masz watpliwosci to wymien wszystkie uszczelki miedziane. jak tam mialem w swoim miałem przecieta uszczelke w odstojniku i niedało sie odpowietrzyc i pozniej dopiero jak rozebrałem i zauwazyłem uszczelke przecieta i kupiłem nowa i sprawa załatwiona była...
  3. najlepszy sposob na sprawdzenie łzoysk to po długoiej jezdzi esprzawdzic czy piasta jest goraca... albo podniesc ciagnik i pokrecic kołem wtedy masz wszystko na widelcu....
  4. Tygrys2

    Ursus C-360 & Wop Rol

    jak tam docieranie silnika skonczyło sie ????
  5. Przed odpaleniem pokrec na rozruszniku silnikiem aby pompa oleju sassała olej i aby kontrolak cisnienia zgasła.... bo moze byc tak ze po chwili jak odpalisz moze usłyszec nieprzyjemne stuki... to sa dzwieki suchych elementow np dzwigni zaworowych i przekładni zebatych itp. jesli przy skladaniu silnika nie załowałes oleju to powinno byc wszystko wporzadku... jesli mozesz nagraj filmik z odpalu.... oczywiscie pamietac aby powoli podocierac wszystkie elementy silnika jak panewki głowne i korbowe,tłoki z cylindrem, pierscienie sie musza ulozyc... aby niedostawał odrazu w palnik....
  6. Ale przed złozeniem silnika kazda powierzchnie pracujaca (np na panewkach głownych i korbowych) musisz dac choc troche oleju silnikowego aby przy rozruchu silnika nie pracował na sucho.... Oczywiscie jeszcze przed dokreceniem srub siła koncowa kazda czesci krecaca przekrecic....
  7. Jak tam idzie remont serducha w ursusie. masz wszystkie potrzebne czesci....
  8. Własnie jak wyszło z silnikiem... złozony juz....
  9. Na wszelki wypadek wymien wszystkie uszczelki pod głowica i planowanie zrob... mozna bez planowania ale bedzie jakas ryska ktorej niezauwazysz i bedzie znowu woda lub kompresja ci uciekac.... twoja decyzja. nieznam dokladnie całej budowy głowicy ale ez mozesz sie skusic na remont wszyskich głowic tzn wymiana prowadnic zaworow i uszczelniaczy na zaworach..... ale dezycja nalezy do ciebie....
  10. co do pekniec to sasiad mial wladka i tez miał ładny bieznik i popekany ale jezdził do konca az sprzedał...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v